۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84972509
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی جدید تیم فوتبال چوکا تالش معرفی شد

۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۲۴
کد خبر: 84972509
سرمربی جدید تیم فوتبال چوکا تالش معرفی شد

آستارا- ایرنا- مالک باشگاه چوکا تالش "علی‌اصغر رسول‌زاده" را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رسول‌زاده از پیشکسوتان فوتبال استان گیلان که پیش‌تر نیز سابقه مربیگری در تیم چوکا تالش را در کارنامه داشته است، روز شنبه به عنوان سرمربی جدید این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور معرفی شد.

پیش از این حسن اشجاری هدایت تیم فوتبال چوکا تالش را برعهده داشت که با قرار گرفتن این تیم در قعر جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور، حدود ۲ هفته پیش با تصمیم مسئولان باشگاه از کار برکنار شد.

بکارگیری رسول‌زاده به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال چوکا که تا کنون در رقابت‌های لیگ دسته اول ناکام مانده و نتایج ضعیفی کسب کرده، به این امید که بتواند نماینده تالش را در پایان فصل دست‌کم از خطر سقوط دوباره به لیگ دسته دوم نجات دهد، با استقبال جمعی از هواداران این باشگاه در فضای مجازی روبه‌رو شده است.

در حال حاضر تیم چوکا تالش پس از برگزاری ۱۳ بازی با هشت گل زده و ۲۶ گل خورده ۹ شکست و چهار تساوی با کسب تنها چهار امتیاز از ۳۹ امتیاز ممکن، در انتهای جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور در جایگاه هفدهم قرار دارد.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول ۱۸ تیم حضور دارند که پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و دوم را برای سال ۱۴۰۲ کسب خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha