۲۷ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85001150
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مالک باشگاه چوکا تالش تغییر کرد

۲۷ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲
کد خبر: 85001150
مالک باشگاه چوکا تالش تغییر کرد

آستارا- ایرنا- اسماعیل سرهنگیان با امضای قراردادی در هیات فوتبال شهرستان تالش به عنوان مالک جدید باشگاه ورزشی چوکا معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگیان مالک سابق باشگاه‌ استقلال جنوب که قائم مقامی باشگاه قشقایی و سرپرستی باشگاه نود ارومیه را در کارنامه دارد، در حالی از امروز سه‌شنبه فعالیت خود را به عنوان مالک باشگاه چوکا تالش آغاز می‌کند که در اولین گام امید قهوه را به جای وحید فرهادی ناورود به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه منصوب کرده است.

سرهنگیان در بدو ورود همچنین اصغر رسولزاده را از سرمربیگری تیم فوتبال چوکا تالش برکنار کرده است که در روزهای پایانی آذرماه به جای حسن اشجاری به عنوان سرمربی این تیم بحران‌زده معرفی شده بود.

بنابر اعلام مالک جدید چوکا، سرمربی جدید این تیم فوتبال در چند روز آینده انتخاب و معرفی خواهد شد.

این تغییر و تحول در حالی در تیم چوکا صورت می‌گیرد که پیش‌تر علی نامداری، مالک پیشین در نامه‌ای به علت مشکلات شخصی مدیریت تیم فوتبال تالش را به هیات فوتبال این شهرستان واگذار کرده بود.

پس از صعود از لیگ دسته دوم در فصل گذشته، نتایج ضعیف و شکست‌های پی در پی تیم فوتبال چوکا تالش در قابت‌های نیم فصل لیگ دسته اول امسال موجب شد تا این تیم در قعر جدول رده‌بندی در خطر صعود دوباره به لیگ دسته دوم قرار بگیرد.

تیم چوکا تالش پس از برگزاری ۱۶ بازی با ۶ تساوی و ۱۰ باخت، ۹ گلزده و ۲۸ گل خورده با کسب تنها ۶ امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور، در جایگاه هفدهم قرار دارد.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول ۱۸ تیم حضور دارند که پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و دوم را برای سال ۱۴۰۲ کسب خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha