امدادرسانی هلال احمر به ۸۷۰ نفر در هفته گذشته

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۸۷۰ شهروند در حوادث یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از جمعیت هلال‌احمر، مهدی ولی‌پور با اشاره به انجام امدادرسانی جاده‌ای، جوی، کوهستانی از تاریخ نوزدهم تا بیست‌وششم آذر گفت: در یک هفته گذشته، ۵۴۶ ماموریت در استان‌های کشور انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه در این مدت ۸۷۰ امدادرسانی انجام شده است، ادامه داد: در این عملیات‌ها ۳۴۷ نفر نجات‌یافتند، ۲۴۰ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و ۱۳۷ نفر نیز خدمات سرپایی دریافت کردند.

ولی‌پور افزود: ۷۲ مورد عملیات رهاسازی نیز در جاده‌ها انجام شد که منجر به رهاسازی ۸۵ فرد سانحه‌دیده در حوادث ترافیکی شد.

به گزارش ایرنا، مهدی ولی‌پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر روز چهارشنبه ۲۳ آذر در رزمایش زمستانی پلیس راهور کشور از آماده‌باش ۱۳ هزار امدادگر در جاده‌های سراسر کشور خبر داد و گفت: ۱۹ فروند بالگرد در طرح زمستانی امسال در خدمت هموطنان هستند.

وی گفت: در طرح زمستانی امسال، یک هزار و ۵۳۳ پایگاه ثابت و موقت در جاده‌های سراسر کشور راه‌اندازی کرده‌ایم که ۱۳ هزار امدادگر با در اختیار داشتن سه هزار و ۵۰۰ خودرو امدادی همچنین ۱۹ فروند بالگرد در خدمت هموطنان خواهند بود.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، امدادگران جمعیت هلال احمر با همه امکانات و توان به ویژه در زمان بارش برف و باران در مسیرهای سراسر کشور آماده خدمت‌رسانی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha