۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۹:۰۲
کد خبرنگار: 2233
کد خبر: 84972857
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

 شکوه مراسم تشییع  شهدا جلوه ای از وحدت، همدلی و پایبندی مردم به نظام است

رشت - ایرنا - فرماندار شهرستان فومن گفت:شکوه و عظمت مراسم تشییع و بزرگداشت شهدا هماره نشانه ای از وحدت، اتحاد، همدلی و پایبندی مردم به نظام و شهداست.

موسی فکور شنبه در در نشست خبری قرارگاه شهید گمنام فومن افزود: این شهرستان همزمان باسراسر کشور در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) میزبان یک شهید گمنام است ودر این راستا یک ستاد مردمی با۸ کمیته برای استقبال از این شهید گرانفدر تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان ۴۰۸ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، عنوان کرد: پیکر این شهید گمنام متعلق به جوان ۱۹ساله است که در عملیات خیبر در جزیره مجنون پید اشده است.

وی با اشاره به اینکه محل خاکسپاری این شهید گمنام در پارک شهر فومن برنامه ریزی شده است، افزود: پارک شهر فومن پس از مراسم استقبال و تشییع توسط مردم ولایتمدار پیکر این شهید را در آغوش خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مسیراین مراسم تشییع از میدان ولیعصر تا پارک شهر فومن خواهد بود، ادامه داد: همه مردم شهرستان در این روز بسیج می شوند و جای پدر و مادر وخانواده شهید گمنام خواهند بود و می دانند یک شهید با حضورشان به یک مکان آبرو و عزت می بخشند.

فرماندار فومن افزود: این مراسم فقط استقبال از یک شهید گمنام نیست بلکه استقبال از یک مهمان وصاحبخانه است که جان خود را نثار کرده تا ما با عزت و آبرو زندگی کنیم.

فکور افزود: امروز وظیفه داریم با الگو قرار دادن بانو فاطمه الزهرا (س) و حفظ ارزش هایی که جوانان این مرز و بوم برای آن از همه داشته های خود گذشتند، نسل جدید را با آئین وآرمان شهدا بیش از پیش آشنا کنیم.

فرمانده سپاه فومن هم در این مراسم با دعوت از تمامی اقشار مردم در مراسم استقبال از شهید گمنام اظهار داشت: قدرت ولایتمداری مردم فومن را به عالم نشان می دهیم.

سرهنگ محسن جعفری عنوان کرد: امروزنیاز اصلی جامعه دشمن شناسی و دشمن ستیزی است که باید برای نسل جدید جوان و نوجوان ما تبیین شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha