۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84973251
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گیلان میزبان سه شهید گمنام تازه تفحص شده است

۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۰
کد خبر: 84973251
گیلان میزبان سه شهید گمنام تازه تفحص شده است

رشت - ایرنا - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان گفت: این استان میزبان سه شهید گمنام از 11 شهید تازه تفحص شده کشور است.

سرهنگ حسن حبیبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رشت افزود: این سه شهید گمنام والامقام با هماهنگی‌های انجام شده در شهرستان‌های فومن، لوشان و رستم‌آباد به خاک سپرده می‌شوند.

وی افزود: پیکر مطهر این سه شهید گمنام نیز تا روز اول دیماه امسال و طی مراسمی تحویل گرفته می‌شود تا بر دستان مردم استان تشییع شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر از دفاع مقدس گیلان بیان کرد: مراسم خاکسپاری این سه شهید گمنام روز ششم دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) همزمان با سراسر کشور در شهرهای لوشان، فومن و رستم آباد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: پیکر ۱۱۱ شهید دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی در محدوده استان‌های میسان و بصره در جنوب شرق عراق کشف شد که مربوط به عملیات‌های والفجر مقدماتی، والفجر یک، خیبر، بدر، کربلای پنج، بیت المقدس هفت و تک‌های دشمن در سال ۶۷ است.

استان گیلان بیش از هشت هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم میهن اسلامی‌مان کرد و بیش از ۲۲ هزار جانباز و حدود ۲ هزار و ۷۰۰ آزاده سرافراز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha