۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۲۳:۰۶
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 84973009
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هراس رژیم صهیونیستی از اهتزاز پرچم فلسطین

۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۲۳:۰۶
کد خبر: 84973009
هراس رژیم صهیونیستی از اهتزاز پرچم فلسطین

تهران- ایرنا- برافراشته شدن و اهتزاز پرچم فلسطین از سوی مردم کشورهای مختلف جهان از جمله خارومیانه و در رویداد جام جهانی ۲۰۲۲ در دوحه رژیم صهیونیستی هراسناک و نگران کرده است؛ به طوری که این رژیم امروز شنبه سه معترض در سرزمین‌های اشغالی را به دلیل بالابردن پرچم فلسطین بازداشت کرده است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری "عرب ۴۸" فلسطین، روزنامه "یدیعوت آحارانوت" چاپ سرزمین های اشغالی اعلام کرد که پلیس برای انجام تحقیقات دو فرد ۶۷ و ۲۰ ساله ساکن شهر "حیفا" و یک اسرائیلی ۳۱ ساله دیگر از شهرک "برکان" را به دلیل به اهتزاز درآوردن پرچم فلسطین در تظاهرات در حیفا بازداشت کرده است.

براساس این گزارش پلیس رژیم صهیونیستی به معترضان گفته است که به اهتزاز درآوردن پرچم فلسطین می تواند به امنیت عمومی و صلح آسیب بزند.

پلیس این رژیم همچنین از این سه معترض خواسته که پرچم فلسطین را پایین بیاورند، اما پس از مخالفت، این افراد دستگیر و برای بازجویی به مرکز پلیس انتقال داده شدند.

دستگاه امنیت اسرائیل صدها جوان عرب ساکن سرزمین‌های اشغالی را پس از اعتراضات گسترده علیه حمله های تل آویو به غزه در می ۲۰۲۱ و یورش صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و تعدی شهرکنشینان به کوی "الشیخ جراح" در قدس شرقی بازداشت کرد.

پس از آن دادگاه رژیم صهیونیستی برای متهمان حبس های طولانی مدت مانند ۱۵ سال زندان، صادر کرد.

رژیم صهیونیستی نسبت به برافراشتن پرچم فلسطین در سرزمین‌های اشغالی به شدت خشمگین می شود، در ژوئن گذشته کنست این رژیم قانونی را تصویب کرد که "برافراشتن پرچم دشمن" (فلسطین) در نهادهایی که توسط اسرائیل تأمین مالی می شود، ممنوع می‌شد و در آن زمان قانون پرچم فلسطین در فهرست پرچم های ممنوعه به شمار آورده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha