۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۳
کد خبر: 84973337
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استقبال شهروندان کازرون از پیکر مطهر شهید گمنام

شیراز - ایرنا- مردم کازرون صبح امروز یکشنبه از پیکر مطهر یک شهید گمنام در مراسمی که در گلزار شهدای این شهر برگزار شد استقبال کردند ، شهروندان با فریادهای الله اکبر و لااله الا الله عطر و عود گل به پیکر مطهر این شهید تازه تفحص شده نثار کردند.

سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون در حاشیه تشییع پیکر مطهر این شهید گمنام گفت : این شهید سرافراز اسلام بسیحی ۱۷ ساله است درعملیات تک دشمن در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون اضافه کرد : مراسم استقبال از این شهید گمنام با حضور مردم ، امام جمعه کازرون ، فرماندار ویژه این شهرستان ، فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مسوولین شهرستان در گلزار شهدای گمنام کازرون برگزار شد.

استقبال شهروندان کازرون از پیکر مطهر شهید گمنام

سرهنگ توکل اضافه کرد: پیکر این شهید گمنام با بدرقه مردم شهید پرور کازرون جهت خاکسپاری به شهرستان مرودشت منتقل خواهد شد.

طبق برنامه‌ریزی‌ها، آئین‌ استقبال، تشییع و وداع با پیکرهای مطهر ۱۰ شهید در شهرستان‌های مختلف فارس برگزار می‌شود و مردم مناطق مختلف استان از فضای روحانی و معنوی معطر به عطر شهادت بهره‌مند خواهند شد و آئین خاکسپاری نیز در چند شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس هم دراین باره اظهار داشت: پیکرهای مطهر چهارتن از شهدای گمنام قرار است در استانداری فارس، اداره کل آموزش و پرورش فارس، پردیس دانشگاهی علوم پزشکی شیراز و یک واحد تولیدی وابسته به وزارت دفاع تدفین شده و پیکر چهار تن دیگر از این شهدا در دانشگاه آزاد مرودشت و شهرهای خاوران، فسا و بیرم، خاکسپاری می شود.

استقبال شهروندان کازرون از پیکر مطهر شهید گمنام

سردار سعید کوشکی جهرمی افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری همه شهدا، روز سه شنبه ششم دیماه همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تعیین شده است.

سردار کوشکی، با بیان اینکه هشت شهید گمنام، از شهدای عملیات‌های خیبر، بدر، کربلای پنج، والفجر مقدماتی، والفجر یک، بیت‌المقدس هفت و تک‌های دشمن در سال ۶۷ است ادامه داد: مراسم تشییع پیکر پاک این شهدا از میدان ارم به سمت میدان امام حسین(ع) در شیراز انجام خواهد شد.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۳۰ کیلومتری غرب شیراز در استان فارس قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha