دوگاری: گریزمن ترکیبی از زیدان و پلاتینی است

تهران- ایرنا- «کریستف دوگاری» بازیکن اسبق تیم ملی فرانسه گفت: از همان ابتدا گریزمن را یک بازیکن استثنایی می‌دیدم. وقتی آنتوان توپ را لمس می‌کند، احساس می‌کنم که وی ترکیبی از زیزو و پلاتینی است.

به گزارش ایرنا، تارنمای گل در گزارشی به تمجید از آنتوان گریزمن پرداخت و نوشت: این مرد فرانسوی در نقش ترکیبی جدید خود در جام جهانی بیش از هر بازیکن دیگری فرصت ایجاد کرد و در عین حال خستگی ناپذیر بود. به ویژه آنکه وی در نقشی متفاوت در قطر شکوفا شد.

مهم‌ترین نکته از آغاز مسابقات جام جهانی این بود که گریزمن از همان ابتدا جزو ترکیب اصلی دیدیه دشان بود. بازیکنی که تمامی بازیکنان تیم را در کنار هم قرار می‌دهد.

گریزمن به خبرنگاران گفت: در دفاع و حمله کاملا آزادم. وقتی در نقش دفاعی بازی می‌کنم باید تمامی تلاشم را برای کمک به هم تیمی‌هایم انجام دهم اما وقتی توپ را در اختیار دارم باید تا آنجا که می‌توانم برای به گل تبدیل کردن آن تلاش کنم.

گریزمن تا چند ماه گذشته شرایط روحی و جسمی خوبی نداشت. وی در بارسلونا عملکرد خوبی نداشت و در اتلتیکو هم با مشکلات بسیاری مواجه شد. در واقع او دیگر نمی‌توانست گل‌زنی کند یا حتی از فوتبال لذت ببرد. زمانی که دشان نام او را در ترکیب تیم ملی فرانسه در جام جهانی قرار داد هواداران، او را هو کردند و بسیاری مخالف حضور وی بودند.

اما او تاکنون در این جام مورد ستایش قرار گرفته است. در حالی که هیچ بازیکنی در قطر نتوانسته سه پاس گل یا موقعیت‌های بیشتری مانند او ایجاد کند.

دوگاری: گریزمن ترکیبی از زیدان و پلاتینی است

کریستف دوگاری ملی‌پوش اسبق فرانسه گفت: از همان ابتدا گریزمن را یک بازیکن استثنایی می‌دیدم. حتی گاهی او را مانند زیدان می‌بینم. تیم فرانسه بدون او مثل سابق نخواهد بود. وقتی آنتوان توپ را لمس می‌کند، احساس می‌کنم که وی ترکیبی از زیزو و پلاتینی است. نمی‌توانیم سهم بازی گریزمن را در جام جهانی انکار کنیم. پوگبا حتی نقش باورنکردنی گریزمن را با کانته پس از پیروزی مقابل مراکش مقایسه کرد.

وی یادآور شد: او فداکارانه بازی کرد. حضور او در ترکیب اصلی نشان دهنده پیوند عمیق وی با دشان است. این سرمربی هرگز شک نداشت که این بازیکن ۳۱ ساله چقدر سرشار از هوش، انرژی و خلاقیت است و به او برای ایفای نقشی عمیق در زمین نیاز دارد.

گریزمن هفته گذشته در جمع خبرنگاران گفت: خیلی مدیون دشان هستم. از اولین باری که این سرمربی با من تماس گرفت هرگز از او جدا نشدم و این یک رابطه عالی است. من همه زندگی خود را برای پیراهن و تیم ملی فرانسه می‌دهم. هرکاری می‌کنم تا دشان به من اعتماد و به شماره ۷ افتخار کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha