۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۳
کد خبرنگار: 2564
کد خبر: 84974362
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

 کاربران ایرنا فاتح جام جهانی ۲۰۲۲ را  درست پیش‌بینی کردند

تهران-ایرنا- سرانجام بعد از ۲۸ روز رقابت‌های هیجان‌انگیز برای فوتبال دوستان در سراسر جهان، قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص شد. تیم ملی فوتبال آرژانتین توانست در آخرین بازی مسابقات فرانسه را شکست دهد و جام قهرمانی را به بوینس آیرس ببرد، پیروزی که مخاطبان ایرنا، آن را با قاطعیت پیش‌بینی کرده بودند

بازی فینال جام جهانی پس از ۱۲۰ دقیقه با تساوی سه بر سه به پایان رسید تا نتیجه آن با ضربات پنالتی مشخص شود. در این مرحله آرژانتین موفق شد با نتیجه چهار بر ۲ فرانسه را شکست دهد.

جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر از ۲۰ نوامبر(۲۹ آبان) آغاز و تا ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر ۱۴۰۱) ادامه داشت. این اولین مسابقات جام جهانی است که یک کشور عرب میزبان آن بود و همچنین پس از جام جهانی ۲۰۰۲، دومین بار است که این مسابقات در قاره آسیا برگزار شد. در این تورنمنت بین المللی ۳۲ تیم ملی فوتبال از سراسر جهان در آن شرکت کردند.

در این نظرسنجی ایرنا که از ابتدا تا پایان روز (یک شنبه) ۲۷ آذر برگزار شد، در مجموع ۷۹۵ نفر شرکت کردند.

آرژانتین فاتح جام جهانی بیست و دوم؛ کاربران ایرنا هم به هدف زدند

مطابق پیش‌بینی ۵۵.۳ درصدی مخاطبان ایرنا، آرژانتین توانست با نتیجه ۴ بر ۲ فرانسه را شکست دهد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

آرژانتین فاتح جام جهانی بیست و دوم؛ کاربران ایرنا هم به هدف زدند

فینال این دوره از مسابقات جام جهانی ساعت ۱۸:۳۰ روز گذشته (۲۷ آذر) ماه بین فرانسه و آرژانتین در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.

جام‌جهانی قطر پس از انجام ۶۴ مسابقه هیجان انگیز و جذاب، یکشنبه شب در استادیوم لوسیل دوحه به پایان رسید و از قهرمان جام شماره ۲۲ رونمایی شد تا شمارش معکوس برای دوره بعدی به میزبانی سه کشور آمریکا، کانادا و مکزیک در سال ۲۰۲۶ آغاز شود. دیشب در یک فینال دیدنی فرانسه و آرژانتین برابر هم قرار گرفتند، دو تیمی که کمتر کسی از حضورشان در بازی پایانی تعجب کرد و از همان روز اول در صف مدعیان شماره یک جام بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha