فرصت‌سوزی‌، بلای جان سپاهان شد؛ ادامه‌ روزهای خوب ملوان با یک امتیاز ارزشمند

تهران- ایرنا- سپاهان قدر فرصت‌های خود برابر ملوان را ندانست و مقابل شاگردان مازیار زارع تن به تساوی بدون گل داد تا امکان صعود موقت به رده‌ی دوم را از دست بدهد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۵ در چارچوب هفته‌ دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم رفتند که در پایان ۲ تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

شاگردان ژوزه مورایس برای کسب ششمین پیروزی و صعود موقت تا رده‌ی دوم جدول رده‌بندی انگیزه‌های زیادی داشتند. آنها در نیمه‌ی نخست بارها تا آستانه‌ی فتح دروازه‌ی ایمان صادقی رفتند اما به نئفقیت نرسیدند. شوت فرشاد احمدزاده به تیر برخورد کرد. در ادامه شوت امید نورافکن توسط دروازه‌بان باتجربه‌ی ملوانان دور شد. شهریار مغانلو نیز به زیبایی با ضربه‌ی سر یک گل به ثمر رساند اما پرچک کمک‌داور بالا آمد و اعلام آفساید شد.

در نیمه‌ی دوم شاگردان مازیار زارع کمی جلوی کشیدند و همین مساله بازی را به تعادل کشاند و سپاهان نتوانست نمایش خوب و هجومی ۴۵ دقیقه‌ی اول را تکرار کند. آنها با تجربه ششمین تساوی خود در لیگ بیست و دوم ۲۱ امتیازی شدند و در رده‌ی چهارم جدول رده‌بندی ایستادند.

ملوان هم پس از تساوی مقابل تراکتور و پیروزی برابر فولاد پیش از تعطیلات لیگ، به مسیر خوب خود ادامه داد و با این یک امتیاز خانگی ۱۰ امتیازی شد و در جایگاه سیزدهم قرار گرفت. در صورت پیروزی نفت مسجدسلیمان در این هفته آنها یک پله سقوط می‌کنند.

ترکیب ابتدایی ملوان: ایمان صادقی، مجید عیدی، علیرضا خوشکفا، سعید کریمی، صادق بارانی، مهران احمدی، میلاد جهانی، محمود مطلق زاده، مهدی مومنی، محمد قادری، سجاد بازگیر.

ترکیب ابتدایی سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، امید نورافکن، محمد کریمی، کامسوبا، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha