سرمربی مس کرمان: همه به دنبال سهم خواهی از تیم مس هستند

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با بیان اینکه هنوز جای پای ما در لیگ برتر سفت نشده و همه به دنبال سهم خواهی هستند گفت: همه به دنبال این هستند که بگویند ما بودیم که این تیم به لیگ برتر صعود کرد، در حالی که چنین چیزی نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرزاد حسین‌خانی عصر دوشنبه در نشست خبری پس از دیدار دو تیم فوتبال مس کرمان و رفسنجان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور افزود: همه باید به تغییر این تیم از لیگ یک به لیگ برتر همکاری کنند و هیچ شخصی مهمتر از تیم مس کرمان نیست و دوستان اگر توان و ارتباطی دارند به کار گیرند تا به این تیم کمک کنند و بتوانیم این فصل را با ثبات در لیگ برتر پشت سر بگذاریم و به روزهای خوب تیم مس کرمان بازگردیم.

وی بیان کرد: ۵۲ روز وقت داشتیم و می توانستیم از آن به نحو احسن استفاده کنیم و من فکر می کنم یکسری فواصل بین مجموعه مس را نمی توانیم کتمان کنیم؛ یک دلی در حال حاضر در مجموعه وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: این مجموعه همان تیمی است که ما با آن توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم اما اکنون متاسفانه شاهد آن یکدلی و همبستگی نیستیم، اگر مشکل ماییم و یا کس دیگر است امیدوارم مسولان به سرعت تصمیم بگیرند اما با این روند، زحمت فصل قبل همه ازجمله رسانه ها، کادر فنی، مسئولان استانی و باشگاهی و شرکت مس در صعود تیم به لیگ برتر، از بین می رود.

وی یادآور شد: احساس می کنم سهم خواهی و عکس یادگاری گرفتن زیاد شده و ما در عمل تیم خوبی نیستیم؛ تیم خوب یعنی هوادار، رسانه، بازیکنان درون زمین، مدیریت و شرکت؛ ما در این بخش مشکل داریم.

حسین خانی افزود: چه در مس کرمان بودم و چه نبودم، می گویم که تا این همبستگی به وجود نیاید تیم هم نتایج خوبی در زمین نمی گیرد.

وی عنوان کرد: اگر توپ هایی را که امروز تیم ما گل نکرد می دیدید، پی می برید که این بازی از نتایج بازی های قبل که عده ای می گفتند غیر طبیعی است، خیلی غیر طبیعی تر بود.

وی در پاسخ به این پرسش که نظرتان در مورد مسایل مالی و مشکلات مدیریتی شرکت مس چیست؟ اظهار داشت: در مورد مسایل مدیریتی که تخصصی ندارم، دخالتی نمی‌کنم اما شرکت مس هرسال بودجه ای برای باشگاه های زیرمجموعه خود تعیین می کند و ما مشکل مالی را در سال های گذشته نیز تجربه کردیم. به هر حال مسئولان استان کرمان باید کمک کنند که این موانع برداشته شود.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: مگر می شود تیم در ۵۲ روز تعطیلی نتواند به یک اردو برود، این موضوع خنده دار است، شما اگر تمامی تیم های ایران را نگاه کنید می بینید که با برگزاری اردوها به هماهنگی تیم کمک کردند و حتی ما یک اردو هم نتوانستیم برگزار کنیم، اینها درد است.

وی ادامه داد: من نمی خواهم همه چیز را به گردن دیگران بیندازم، ما هزار مشکل فنی داریم همه اینها را می دانم اما بسیاری مسایل به تضعیف تیم کمک می کند.

حسین خانی در خصوص میزان رضایت از شروین بزرگ گفت: اگر از عملکرد این بازیکن راضی نبودیم که جایی در تیم ما نداشت و فکر می کنم که این بازیکن نسبت به برخی تیم ها که در پست این بازیکن هزینه های بالایی کردند، آمار بهتری داشته است.

مس کرمان تیم مظلوم میدان بود

حسین خانی در پاسخ به پرسشی در خصوص جدایی لاری آنجلو بازیکن کلمبیایی مس کرمان افزود: به هزار دردسر این بازیکن را با ارتباطاتی که داشتیم به ایران و سر تمرینات تیم مس آوردیم اما یک دفعه این بازیکن رفت، اگر این بازیکن از نظر فنی ضعیف بوده، باید پرسید که چه کسی باید تایید کند که این بازیکن ضعیف یا خوب است؟

وی تصریح کرد: شما از من پرسیدید که نظرتان در مورد عملکرد شروین بزرگ چیست؟ اگر بحث فنی تیم با ماست پس من باید پاسخگو باشم و اگر رضایت فنی از این بازیکن نداشتم که درخواست خرید آن را نمی دادیم.

سرمربی مس کرمان گفت: دقیقا بازیکنان خارجی مس رفسنجان در کسب این پیروزی نقش پررنگی داشتند ولی تیم مس کرمان تیم مظلوم این میدان بود و ما نتوانستیم از سهمیه خارجی خود استفاده کنیم.

وی ابراز داشت: چنانچه بازیکنی از تیم جدا و یا جذب شود، از ما نامه می گیرند لذا اگر نامه ای پیدا کردید که ما به لحاظ فنی لاری آنجلو را نخواستیم می‌پذیریم که مشکل او فنی بوده است. برخی رسانه ها به بحث فنی این بازیکن کلمبیایی پرداختند و فکر می کنم که رزومه این بازیکن همه چیز را اثبات می کند و دیگر نیازی به گفتن من ندارد و اگر سایت های مختلف ورزشی را اگر دنبال کنید در می یابید که این بازیکن بسیار با کیفیت بود.

حسین خانی تاکید کرد: مدیریت باشگاه و سایر افراد که از نزدیک عملکرد فنی این بازیکن را در بازی های تدارکاتی دیدند می توانند تایید کنند که این بازیکن به لحاظ فنی می توانست خیلی به تیم ما کمک کند.

وی در خصوص بازی های آینده مس کرمان نیز گفت: بازی هفته بعد مثل بقیه بازی ها حساسیت خاص خودش را دارد و سعی می کنم در زمانی که داریم بتوانیم نقاط ضعف تیم را رفع کنیم و تیم را از نظر ذهنی ریکاوری کنیم که از مسابقات بعدی با امتیاز برگردیم.

این سرمربی در خصوص داوری که نیمکت مس اعتراضات زیادی داشتند نیز گفت: روز اول با توجه به جایگاه و اتفاقات سعی کردم در مسایل داوری دخالت نکنم اما آنچه از بالا به ما انتقال دادند این بود که یکی از بازیکنان حریف در شرایط آفساید بود اما اشتباهات داوری هم جزیی از بازی است و ما هم احترام می گذاریم و امیدواریم در بازی های بعد امتیازاتی را که از دست دادیم بتوانیم جبران کنیم.

حسین خانی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز شاهد یک بازی خیلی خوب بودیم و فکر می کنم موقعیت های زیادی روی هر دو دروازه ایجاد شد و مس رفسنجان توانست از فرصت ها استفاده بهتری کند و برنده این بازی باشد که به این مجموعه تبریک می گویم.

تیم فوتبال مس رفسنجان عصر امروز توانست در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به تیم مس این شهر غلبه کند و به صورت موقت به جایگاه پنجمی لیگ برتر فوتبال کشور صعود کند و کرمانی ها نیز با ۹ امتیاز و یک پله سقوط در جایگاه چهاردهم جام خلیج فارس جای گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha