ساپینتو: اهمیت دربی بیشتر از سه امتیاز است/ برنده فردا قهرمان نمی‌شود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دربی اهمیت دارد اما هر تیمی که ببرد یا مساوی کند قهرمان نیست ولی این جدال بیشتر از سه امتیاز دارد.

به گزارش ایرنا، «ریکاردو ساپینتو» سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: قبل از اینکه لیگ تعطیل شود شرایط خیلی خوبی داشتیم، سوپرجام را با برتری و قهرمانی به پایان رساندیم و همه چیز خوب و ایده‌آل بود.

وی افزود: باید خودمان را تقویت کنیم، در بازی‌های دوستانه مقداری مشکل داشتیم، این بازی‌ها معمولا در ورزشگاه آرارات برگزار می‌شد اما بعضی وقت‌ها در چمن مصنوعی تمرین کردیم. زمین مجموعه انقلاب مناسب نیست. امیدوارم هفته آینده شرایط زمین تمرین ما مناسب شود. با مشکلات زیادی در این مدت مواجه بودیم. جو خوبی حاکم نبود و خوشحال نبودیم.

ساپینتو: دربی بیشتر از سه امتیاز دارد/ برنده فردا قهرمان نمی‌شود

ساپینتو خاطرنشان کرد: تا حدی مشکلات مالی برطرف شده است، برای بازیکنان سخت بود که تمرکز داشته باشند اما شجاع بودند و در چند هفته آخر سخت کار کردند. با وجود اینکه تمرکز کاملی نداشتند، کار را پیش برد.

وی تاکید کرد: هنوز ۱۹ بازی و ۵۷ امتیاز دیگر از لیگ باقی مانده است، ما اگر بتوانیم ۴۳ امتیاز دیگر بگیریم قهرمان می‌شوم، فصل گذشته استقلال ۶۸ امتیاز کسب کرد اما هر تیمی که ۶۵ امتیاز بتواند بگیرد، قهرمان لیگ برتر است.

سرمربی استقلال اعلام کرد: دربی اهمیت دارد اما هر تیمی که ببرد یا مساوی کند قهرمان نیست ولی این جدال بیشتر از سه امتیاز اهمیت دارد، اهمیت این مسابقه را می‌دانم، بازی برای ما خیلی خاص است و تقابل دو تیم قوی است .

ساپینتو اظهار داشت: آماده دربی هستیم و اعتماد به نفس بالایی داریم، استقلال تمام جاه طلبی خود را برای این مسابقه پشت سر خواهد گذاشت.

ساپینتو: دربی بیشتر از سه امتیاز دارد/ برنده فردا قهرمان نمی‌شود

ساپینتو درباره غیبت لوکادیا و دیاباته در تیم پرسپولیس گفت: برخی اوقات مسائلی در نشست مطرح می‌شود که خلافش بعدا ثابت می‌شود، لوکادیا و دیاباته بازیکنان مهمی هستند اما ما بازیکنان خیلی مهمی داریم، بدون لوکادیا و یا با لوکادیا، استراتژی من فرقی نمی‌کند. ما باید ۹۰ دقیقه تمرکز کنیم و این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی گفت: دربی بدون تماشاگران معنی ندارد، نمی‌دانم چرا آنها نیستند. به بازیکنان گفتم از کنترل عاطفی بالایی برخوردار باشند، پرسپولیس در ضربات کاشته عملکرد خوبی داشته است. ما نباید به حریف شانس بدهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha