بسیج آماده همکاری با اصناف برای کنترل بازار است

ساری - ایرنا - فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به ظرفیت بسیج در امر نظارت بر بازار، گفت: نیروهای بسیج آماده همکاری با اصناف به منظور کنترل و نظارت بر بازار استان هستند.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار سیاوش مسلمی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه می توان همانند سال گذشته از ظرفیت بسیج برای بازرسی از واحدهای صنفی مازندران استفاده کرد، اظهار داشت: پارسال با کمک نیروهای بسیج در قالب اجرای طرح شهید "امانی" نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی استان که تولیدات آنان در سبد معیشتی مردم قرار داشت، انجام شد که موفقیت آمیز هم بود.

وی گفت: با هدف کنترل و نظارت بر بازار و تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، در صورت لزوم بسیج وارد میدان می شود و برخورد با اخلال گران اقتصادی را در دستور کار خواهد داشت.

مسلمی افزود: کنترل و نظارت بر بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت کالاهای اساسی نیازمند اهتمام بیشتر مسئولان و متولیان امر است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطر نشان کرد: نظارت بر بازار حساس است و هدف از حضور بسیج در بازار کمک به بازگشت آرامش و ثبات واقعی است.

مسلمی افزود: در شرایطی که برخی واحدهای صنفی و خرده فروشان با رعایت انصاف به دنبال کسب روزی حلال هستند، برخی افراد با سودجویی و سوء استفاده از وضعیت موجود و با افزایش قیمت برخی اقلام ، باعث ایجاد نارضایتی در بین اقشار مختلف مردم می شوند که باید با آنها برخورد قاطع شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha