مردم‌داری گام اول عمل به معروف و نهی از منکر است

اردبیل - ایرنا - فرماندار بیله‌سوار مغان با تاکید بر نقش امر به معروف و نهی از منکر در خنثی کردن بسیاری از آسیب‌های اجتماعی گفت: گام اول فریضه امر به معروف و نهی از منکر مردم‌داری و تکریم ارباب رجوع است.

به گزارش ایرنا، صاحبعلی اصغری روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری بیله‌سوار با اشاره به اهمیت جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر و تکالیف قانونی ادارات افزود: همه ما باید این ۲ فریضه مهم را اول از خود و مجموعه تحت مسئولیت خود شروع کنیم و گام اول آن مردم‌داری و تکریم ارباب رجوع است.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی در موضوع توجه به موضوع مهم امر به معروف و نهی از منکر باید نمونه و الگوی جامعه باشند.

اصغری افزود: تمام رفتار و عملکرد مسئولان در دستگاه‌های اجرایی زیر ذره‌بین و در مقابل افکار عمومی قرار دارد و ضروری است افراد حاضر در ادارات به رعایت امر به معروف و نهی از منکر اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار بیله‌سوار همچنین از آمادگی برای استقبال از شهید گمنام در ایام فاطمیه در این شهرستان خبرداد و گفت: ششم دی ماه روستای گون پاپاق بخش مرکزی میزبان شهید گمنام خواهد بود و برنامه‌ای به همین منظور با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

اصغری با اشاره به اینکه جامعه ما یک جامعه اسلامی است، تاکید کرد: انتظار می‌رود اصول و ارزش‌های دینی و اسلامی بیشتر در سطح جامعه نمایان شود.

وی همچنین گفت: جشنواره نشان ارادت در راستای ترویج فرهنگ عتبات عالیات و حمایت از بازسازی حرمین در عراق و سوریه در روز ولادت حضرت علی (ع) مصادف با ۱۵ بهمن ماه در شهرستان بیله سوار به همت ستاد عتبات عالیات برگزار و از شبکه‌های ملی به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

حجت‌الاسلام جابر عزیزی، امام جمعه بیله‌سوار هم در این جلسه حضرت زهرا (س) را قهرمان مبارزه با جریان تحریف و انقلاب اسلامی را انقلاب فرهنگی دانست و بیان کرد: نباید به مسائل فرهنگی به دید تشریفاتی نگریست، زیرا ۹۰ درصد آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها ریشه در مسائل فرهنگی دارد.

بیله‌سوار مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha