صداقت و اخلاص عامل محبوبیت حاج قاسم

تهران- ایرنا- رئیس ستاد بزرگداشت سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در همایش ملی تبیین سیاست‌های رسانه‌ای در حوزه فرهنگ و هنر گفت:از شئون عاقبت به خیری سردار سلیمانی پیروی از ولی فقیه بود که مقام معظم رهبری دو صفت صداقت و اخلاص را عامل محبوبیت حاج قاسم دانستند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، در این نشست حمیدرضا مقدم‌فر رئیس ستاد بزرگداشت سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید مطهری می گوید ما دو نوع مکتب نظری و عملی داریم.

وی افزود: به نظر من حاج قاسم یک مکتب عملی ارائه داد. او نماد ارزش‌ها و از شئون عاقبت به خیری او پیروی از ولی فقیه بود.

مقدم‌فر افزود: ایشان بسیار رقیق القلب بود و من خودم در سوریه شاهد بودم که مواردی پیش می آمد که می توانستیم در جنگ با داعش ۶ ماه جلو بیفتیم اما حاج قاسم آن کار را انجام نمی داد تا خون بیگناهی ریخته نشود.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری دو صفت صداقت و اخلاص را عامل محبوبیت حاج قاسم دانستند. حاج قاسم تنها یک خانه داشت که ان را هم تبدیل به حسینیه کرد.

این فعال رسانه ادامه داد: در این ۳ سال هیچ وقت وزارت ارشاد این طور برای مراسم حاج قاسم پای کار نیامده بود.

همایش ملی تبیین سیاست های رسانه ای در حوزه فرهنگ و هنر با سخنرانی جناب آقای مهدی پور ، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، آقای سردار مقدم فر ، رییس ستاد بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، آقای خلجی، رییس شورای اطلاع رسانی دولت و آقای محمد مهدی اسماعیلی ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع باغ زیبا برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha