۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۶
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84975726
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ تیم بازرسی بر بازار آستارا نظارت دارد

آستارا- ایرنا- فرماندار آستارا از فعالیت ۱۰ تیم بازرسی جهت نظارت بر بازار و اصناف این شهرستان به مناسبت شب یلدا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عنایت رضایی‌پور روز سه‌شنبه در این زمینه به خبرنگاران گفت: گشت مشترک ستاد تنظیم بازار شهرستان به منظور نظارت بر قیمت فروش اقلام پرمصرف شب یلدا تشدید یافته است و پایش قیمت تمامی اقلام به صورت روزانه انجام می‌شود.

وی افزود: این بازرسی‌ها با توجه به افزایش تقاضای عمومی جهت خرید برخی اقلام و کالاها از ۲۴ آذر آغاز شده است و تا ۳۰ آذر ادامه خواهد داشت و علاوه بر بازرسان صنعت، معدن و تجارت از بسیج اصناف، دایره نظارت بر اماکن عمومی، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و جهاد کشاورزی نیز در این گشت‌ها حضور دارند.

فرماندار آستارا بیان کرد: اولویت نظارت‌ها بر کالاهای پرمصرف مانند آجیل، تنقلات، شیرینی، شکلات و میوه است و در این راستا میادین میوه و تره‌بار و واحدهای خرده‌فروشی برای رعایت ضرایب سود مجاز و نصب قیمت کالا بررسی می‌شوند.

وی اضافه کرد: در طول اجرای این طرح رسیدگی به شکایت‌ها و گزارش‌های مردمی و پاسخگویی به آنها از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ صنعت، معدن و تجارت در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود تا از هرگونه اجحاف در حق مردم جلوگیری بعمل آید.

نزدیک به ۶ هزار واحد تجاری و صنفی در شهرستان آستارا فعالیت دارند.

شهرستان آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در منتهی الیه غرب استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha