۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۴۹
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84975984
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از یک تُن مواد مخدر در شهرستان ملایر کشف شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر گفت: یک تُن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۹ ماهه امسال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سرهنگ "احمد ساکی" روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میزان کشفیات انواع مواد مخدر در این شهرستان ۲۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه برخورد با سوداگران مرگ قاطعانه است، افزود: در ۹ ماهه امسال نزاع و درگیری فردی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد کاهش و نزاع و درگیری جمعی ۴۰۰ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی ملایر به کاهش ۱۴۰ درصدی وقوع قتل اشاره و حضور به موقع عوامل انتظامی، فعالیت فرهنگی کارشناسان انتظامی در مدارس و روستاها، تعامل با ذی‌نفوذان و معتمدان در راستای صلح و سازش نزاع‌ها و بارگذاری مطالب آموزنده در شبکه‌های اجتماعی را از جمله مولفه‌های نیروی انتظامی در کاهش وقوع قتل عنوان کرد.

سرهنگ ساکی همچنین به افزایش ۶ درصدی کشف سرقت و افزایش ۲۰ درصدی سارقان در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و افزود: یک‌هزار و ۹۲ نفر از سارقان در این مدت دستگیر شدند و بیش از ۵۰ باند سارق در سطح این شهرستان منهدم شد.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد وقوع سرقت‌ها منجر به کشف شده است، ادامه داد: در مدت یاد شده ۳۵ هزار مورد تماس با سامانه ۱۱۰ ثبت شد که ۸۰ درصد این تماس‌ها به صورت میدانی پلیس، عملیاتی شد.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: امنیت خط قرمز ما است و در حال حاضر با تلاش نیروی انتظامی و پلیس، امنیت خوبی در شهرستان حاکم است و با مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد می‌کنیم.

سرهنگ ساکی نقش و اثرگذاری رسانه‌ها را در تنویر افکار عمومی مهم ارزیابی کرد و گفت: دشمن در جنگ رسانه‌ای با انتشار اخبار کذب، احساسات نسل جوان را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تحریک می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha