۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۲
کد خبر: 84976641
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۵ هزار و ۸۴ فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد شد

۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۲
کد خبر: 84976641
۱۵ هزار و ۸۴ فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد شد

اراک - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۱۵ هزار و ۸۴ فرصت شغلی از ابتدای امسال تاکنون توسط دستگاه‌های اجرایی این استان ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا، «جمشید امیدی» روز چهارشنبه در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان مرکزی در اراک، افزود: تعهد امسال اشتغال دستگاه‌های اجرایی این استان تا پایان سال، ۲۳ هزار و ۸۳۶ فرصت شغلی است که تاکنون ۶۳ و سه دهم درصد از برنامه، محقق شده است.

وی بیان کرد: مجموع وام جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در استان مرکزی بر اساس مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه، ۱۴ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال است که سهم بنیاد برکت چهار هزار میلیارد ریال، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران یک‌هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال، بسیج سازندگی چهار هزار و ۲۰ میلیارد ریال، بنیاد علوی چهار هزار و ۲۰ میلیارد ریال و سهم قرارگاه مهارت‌آموزی، یک‌هزار میلیارد ریال است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: سهم وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگی سال جاری، بالغ بر ۶۹۶ میلیارد ریال است که در این راستا، یک‌هزار و ۱۴۹ طرح به مبلغ ۶۸۹ میلیارد ریال به بانک‌های عامل رفاه کارگران، توسعه تعاون و کشاورزی معرفی شده است.

امیدی تصریح کرد: تاکنون وام ۷۸۳ طرح به مبلغ ۴۲۱ میلیارد ریال، معادل ۶۱ درصد پرداخت شده است.

حدود سه هزار واحد صنعتی بزرگ، متوسط و کوچک در استان مرکزی مستقر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha