۱ دی ۱۴۰۱، ۹:۳۱
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 84977382
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان خواستار فرهنگ سازی مصرف بهینه آب شد

همدان-ایرنا- استاندار همدان با توجه به کاهش نزولات آسمانی و در راستای بحران‌ کم‌آبی خواستار اصلاح الگو مصرف و فرهنگ‌سازی برای مصرف بهینه آب شد.

به گزارش ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» شامگاه چهارشنبه با حضور در مراسم یلدای فاطمی افزود: میزان نزولات آسمانی نسبت به سال گذشته ۵۶درصد و نسبت به بارش‌های بلند مدت ۷۶ درصد کاهش داشته است.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ سازی برای مدیریت کم آبی ضروری است اظهار امیدواری کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان بارش های خوبی در استان داشته باشیم.

قاسمی فرزاد یادآور شد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در بحران‌ کم‌آبی اخیر استان همدان، با همه توان، نهایت تلاش خود را به کار گرفتند.

استاندار همدان تاکید کرد: از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات استان در راستای ترویج و ترغیب مردم برای استفاده صحیح و مصرف بهینه آب استفاده می‌شود.

وی با قدردانی از قرارگاه سازندگی که اقدامات موثری از جمله عمران و آبادی، جاده و راه و سازندگی در شهر و روستا به ویژه مناطق محروم در دست اقدام دارند، افزود: اقدام خداپسندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان، در قالب کمک‌های مؤمنانه نیز قابل قدردانی است.

قاسمی فرزاد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج استان همیشه در همه عرصه‌ها، حضور موثر و مقتدرانه‌ای دارند و در همه‌ زمینه‌ها برای مردم و کشور منشا اثر هستند.

وی با بیان اینکه همدلی و همراهی ارکان نظام، به ویژه نگاه حمایتی نماینده ولی فقیه در استان نقش موثری در مدیریت اغتشاشات اخیر داشت، از همه کسانی که در جریان اغتشاشات اخیر، یار و یاور انقلاب و ولایت بودند و برای مدیریت مطلوب اغتشاشات کمک کردند، قدردانی کرد.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه مراقبت‌ها و نظارت‌های لازم در ایام اخیر برای مدیریت اغتشاشات انجام و اجرا می‌شود افزود: حفظ اتحاد و انسجام یکی از مولفه‌های مهم در راستای جلوگیری از هرگونه نفوذ دشمنان مردم و انقلاب اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha