مناسب‌سازی مرکز نگهداری معلولان حاشیه تهران توسط بنیاد ۱۵ خرداد

تهران - ایرنا - مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) اعلام کرد: این بنیاد نسبت به مناسب‌سازی مرکز نگهداری معلولان حاشیه شهر تهران اقدام می‌کند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از بنیاد۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، حمیدرضا علیان‌زادگان در بازدید از مرکز نگهداری معلولان در حاشیه شهر تهران گفت: در جریان بازدید از بخش‌های مختلف از جمله واحد توانبخشی، روان‌شناسی، مددکاری و درمان مقرر شد که واحد مدیریت عمرانی بنیاد ۱۵ خرداد نسبت به مناسب‌سازی سریع بخش‌هایی از این مرکز درمانی که نیاز به بازسازی فوری دارند، اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به اقدامات بنیاد ۱۵ خرداد در حوزه سلامت اجتماعی اظهار داشت: تاکنون طرح‌های مثبت حرکت ۱ و ۲ با هدف اهدای اقلام توان‌بخشی مانند ویلچر، واکر، عصا و تشک مواج به معلولان اجرا شده است.

علیان‌زادگان افزود: مناسب‌سازی تعدادی از پارک‌های کشور به تجهیزات بازی ویژه معلولان، غربالگری‌های اسکلتی- حرکتی کودکان جهت پیشگیری از معلولیت کودکان و تامین کمک هزینه خرید عینک و کاشت حلزون شنوایی در مناطق کم برخوردار از جمله دیگر برنامه‌های بنیاد در این حوزه است.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد با اشاره به طرح مناسب‌سازی مسکن معلولان تاکید کرد: مناسب‌سازی ۱۰ هزار منزل مسکونی برای معلولین از برنامه‌های مهم بنیاد ۱۵ خرداد در قالب طرح ملی «مثبت حرکت ۳» در سال آینده است.

در این دیدار بسته هدیه یلدایی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به کارکنان این مرکز اهدا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha