۱ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۲۴
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84977727
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر یک شهید گمنام دفاع مقدس با استقبال مردم وارد گناباد شد

گناباد- ایرنا- پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در میان استقبال آحاد مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، مسوولان و فرماندهان نظامی و انتظامی گناباد عصر پنج شنبه وارد این شهرستان در جنوب خراسان رضوی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس بعد از ورود به گناباد، در محل گلزار شهدای بهشت قاسم این شهرستان مورد استقبال قرار گرفت.

فرماندار گناباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آیین وداع و تجدید بیعت با شهید گمنام دوران دفاع مقدس همراه با دعای کمیل پنج شنبه شب با حضور آحاد مختلف مردم همیشه در صحنه و خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسوولان و فرماندهان نظامی و انتظامی در محل مسجد علمدار شهرستان گناباد برگزار می شود.

رضا نصیری اضافه کرد: پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس چهار روز آینده در شهرهای گناباد، بیدخت، کاخک و روشناوند و تعدادی از روستاهای بخشهای مرکزی و کاخک تشییع می شود که مردم با شرکت پرشور در این آیین با آرمان های شهدای والا مقام انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تجدید بیعت می‌کنند.

یادآور می شود: این شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سال ۱۳۶۱ و در عملیات رمضان به شهادت رسید و در هنگام شهادت ۲۸ سال سن داشت.

پیکر این شهید گمنام بعد از تشییع در شهرستان گناباد به شهرستان مشهد مقدس انتقال می یابد و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در این شهرستان تشییع و به خاک سپرده می شود.

۱۶ شهید گمنام در پنج نقطه شهرهای گناباد، کاخک و بیدخت و دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهرستان گناباد طی سالهای گذشته تشییع و تدفین شده اند.

شهرستان گناباد با هزار و ۳۳۹ شهید، جانباز و آزاده در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha