۲۹ آذر ۱۳۹۱، ۱۷:۰۷
کد خبر: 80463905
T T
۰ نفر

پيكر پاك دو شهيد گمنام در گناباد تشييع شد

۲۹ آذر ۱۳۹۱، ۱۷:۰۷
کد خبر: 80463905
پيكر پاك دو شهيد گمنام در گناباد تشييع شد

گناباد - پيكر پاك دو شهيد گمنام دفاع مقدس دروز چهارشنبه در گناباد تشييع و در دانشگاه آزاد اسلامي اين شهر به خاك سپرده شد.

پیكر پاك شهدا از میدان آزادگان گناباد بر روی دوش مردم و مسوولان این شهر تا دانشگاه آزاد اسلامی تشییع شد.

مردم و مسوولان در مسیر تشییع این شهدا با سر دادن شعارهای'این گل پرپر از كجا آمده از سفر كرب و بلا آمده،حسین حسین شعار ما است شهادت افتخار ما است، شهیدان زنده اند الله اكبر به حق پیوسته اند الله اكبر' آنها را بدرقه كردند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد نیز در این خصوص به ایرنا گفت: این دو شهید عزیز كه یكی به هنگام شهادت 16 و دیگری 20 ساله بودند هر دو در عملیات خیبر در جزیره مجنون سال 1362 به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

'جواد حامدزاده' افزود: با دفن این دو شهید عزیز شمار شهدای گمنام مدفون در شهرستان گناباد به هفت شهید می رسد كه پنج شهید سالهای پیش در گناباد دفن شده اند و هم اكنون مزارشان در جوار آرامگاه مرحوم بهلول گنابادی زیارتگاه عاشقان و دلسوختگان است و دو شهید دیگر نیز امروز در كنار مسجد دانشگاه آزاد اسلامی گناباد به خاك سپرده شدند.

آیین رسمی و نظامی استقبال از این دو شهید گرانقدر نیز دیروز در محل آرامگاه مرحوم بهلول و پنج شهید گمنام دیگر دفاع مقدس در گناباد برگزار شد.

1922/659
۰ نفر