ابرناکی آسمان خراسان رضوی رو به کاهش است

مشهد-ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی امروز تا فردا هوای این استان به نسبت آرام است و در تمامی مناطق استان از ابرناکی هوا کاسته می شود.

مرتضی اثمری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این وضعیت آرام از بعداز ظهر فردا شنبه با فعالیت و گسترش سامانه ناپایدار و بارشی در استان دگرگون خواهد شد و شاهد افزایش ابرناکی، افزایش سرعت وزش باد و به تدریج بارش باران و برف در نواحی مستعد توام با رگبار، رعد و برق و احتمال بارش تگرگ خواهیم بود.

وی ادامه داد: بارشها در نیمه غربی و بخش‌هایی از مرکز استان از فردا بعد از ظهر پیش بینی می‌شود همچنین تشکیل مه و کاهش دید در بیشتر نقاط استان دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا صبح شنبه هوای سرد کماکان در استان ماندگار خواهد بود و حداکثر دمای هوای امروز مشهد هفت درجه بالای صفر و حداقل دمای امشب ۲ درجه زیر صفر است.

اثمری افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان فریمان با ۹ درجه زیر صفر سردترین و شهرستان داورزن با ۱۲ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان بوده و دمای کلانشهر مشهد نیز بین یک تا هفت درجه بالای صفر ثبت شده است.

وی اضافه کرد: بیشترین وزش باد از شهرستان سبزوار با ۴۳ کیلومتر در ساعت طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha