۲ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۰۷
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84978204
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم والیبال بانوان «سریک» گنبدکاووس مهمان رفسنجانی را با شکست بدرقه کرد
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس- ایرنا- تیم والیبال بانوان «سریک» گنبدکاووس در سومین مسابقه نیم‌فصل دوم لیگ برتر والیبال زنان کشور در خانه مقابل مس رفسنجان به برتری رسید.

به گزارش ایرنا، در این بازی که امروز جمعه مقابل در سالن المپیک گنبدکاووس برگزار شد تیم والیبال بانوان «سریک» در سه دست با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۰ به برتری رسید.

سرمربی تیم والیبال «سریک» گنبدکاووس در پایان مسابقه امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تیم والیبال مس رفسنجان که بازیکنان جوان و آتیه‌داری دارد با تمام قدرت به میدان آمد اما بازیکان ما به راحتی توانستند با تفاوت امتیاز محسوس این تیم را شکست دهند.

نیلوفر حجتی افزود: از ترکیب اصلی تیم سریک در بازی امروز استفاده شد و بازیکنان ما توانستند از لحاظ فنی، بازیکنان ملی پوش تیم مس رفسنجان را شکست دهند و برنده میدان شوند.

وی اظهارداشت: تیم والیبال «سریک» با کسب ۹ پیروزی و یک شکست و ۲۶ امتیاز در فصل اول و دوم این رقابت‌ها با تفاضل یک امتیاز بعد از پیکان در جایگاه دوم قرار دارد و امیدواریم با برد بازی‌های بعدی صدر جدول این رقابت‌ها را بار دیگر از آن خود کنیم.

مس رفسنجان، صدیق گفتار وارنا، پیکان، جهان‌بین ‌چهارمحال، ذوب‌آهن اصفهان، طلوع‌مهر یزد، سایپا و سریک گنبدکاووس تیم‌های حاضر در بیست‌ودومین دوره لیگ برتر والیبال زنان هستند.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردم این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.

قهرمانی در لیگ برتر، رویای دست‌یافتنی تیم والیبال سریک گنبدکاووس است

ادامه پیروزی‌های سریک گنبدکاووس در لیگ برتر والیبال زنان

«سریک» گنبدکاووس قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال زنان شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha