۳ دی ۱۴۰۱، ۹:۰۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84978469
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۵۰۰ نیروی شهرداری عملیات برف‌روبی معابر شهری همدان را برعهده دارند

همدان- ایرنا- معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: با بارش اولین برف زمستانی در همدان که از بامداد امروز شنبه آغاز شده است ۵۰۰ نیروی شهرداری عملیات برف‌روبی و پاکسازی معابر سطح شهر را برعهده گرفتند.

«حامد جلیلوند» روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی تداوم بارش برف عملیات برف‌روبی و پاکسازی معابر توسط عوامل خدمات شهری شهرداری همدان در سطح شهر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این خدمات با استفاده از ۲۷۰ دستگاه ماشین آلات شهرداری و کمک بخش خصوصی همزمان با ریزش سنگین برف آغاز شده است اضافه کرد: شهرداری پس از پاکسازی معابر شهری از برف، اقدام به بازگشایی معابر اصلی می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان اظهار داشت: پارک خودروها در معابر کاهش سرعت برف روبی را به همراه دارد و علاوه بر اینکه خساراتی برای مالک خود ایجاد می‌کند موجب اخلال در عملیات برف روبی نیز می‌شود.

۵۰۰ نیروی شهرداری عملیات برفروبی معابر شهری همدان را برعهده دارند

وی با اشاره به هماهنگی و اتخاذ تدابیر لازم مدیریت شهری در فصل زمستان گفت: یکی از موضوعات مشکل ساز در برف‌روبی مشکلات ترافیکی و استفاده مردم از خودروی شخصی است که در روزهای برفی باید اتوبوسرانی و تاکسیرانی با قدرت وارد شود.

جلیلوند با تاکید بر انعکاس اخبار خدمات برف‌روبی خواستار افزایش آگاهی و آموزش‌های شهروندی برای مشارکت مردم در زمان برف‌روبی شد.

وی همچنین بر ضرورت تسریع در خدمت رسانی به شهروندان تاکید کرد و از آن‌ها خواست مشکلات خود در ارتباط با برف روبی معابر اصلی و فرعی را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع رسانی تا عوامل مدیریت شهری نسبت به رفع مشکل احتمالی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بارش سنگین برف در استان همدان از ساعات اولیه بامدادی امروز آغاز شد و موجب تعطیلی مدارس و مشکلات تردد شده است.

اداره کل هواشناسی استان همدان اعلام کرد؛ بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، ابری، همراه با ریزش برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha