۳ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 84978965
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اولین نظارت ستادی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین از ادارات برگزار شد

ورامین - ایرنا - اولین نظارت ستادی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین با حضور مجید درویشی فرماندار از اداره آب و فاضلاب شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ؛ مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه‌ شهرستان ورامین روز شنبه اظهار کرد : لزوم برنامه ریزی مدون جهت تامین آب با توجه به نیاز آبی در سال آینده از ضروریاتی است که باید توسط مجموعه آبفا صورت پذیرد و چشم انداز آبی سال آینده تهیه شود .

وی افزود : تکریم ارباب رجوع ، لزوم معرفی نمودن فرایند ارایه خدمات در اداره آبفا به ارباب رجوع ، نظارت ویژه بر عملکرد پیمانکاران و شفافیت در قراردادها ، مبارزه جدی با انشعابات غیر مجاز در سطح شهرستان ورامین ،لزوم بازنگری در دریافت هزینه های انشعاب بر اساس عدالت ، لزوم اجرای برنامه‌ی SWOT ( تشخیص نقاط ضعف و قوت ، فرصتها و تهدیدها ) در اداره آبفا ،رعایت شئونات اسلامی و قوانین در محیط کار توسط کارکنان و ارباب رجوعان و ... از مهمترین موارد مطرح شده در این نظارت ستادی ویژه بود .

اولین نظارت ستادی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین از ادارات برگزار شد

درویشی فرماندار ویژه ورامین در پایان گفت : روند نظارت ستادی ویژه از ادارت. شهرستان ورامین امروز از اداره آبفا آغاز شد و این طرح در ما بقی ادارت نیز اجرا خواهد شد .

همچنین رمضان زاده ریاست اداره آبفا نیز در این جلسه گفت: نیاز آبی شهرستان ورامین در زمان پیک مصرف ۹۵۰ لیتر بر ثانیه می باشد که ۶۵۰ لیتر آن از طریق چاه های آب و ما بقی از سد ماملو تامین می شود .

وی افزود :بزرگترین چالش آبی شهرستان مبازره با انشعابات غیر مجاز می باشد که باید همه‌ی دستگاه ها و مجموعه فرمانداری در این زمینه اداره آبفا را کمک دهد .

ریاست اداره آبفا با انتقاد از عمل نکردن دستگاه های مختلف به تعهدات خود گفت : متاسفانه حدود ۵ درصد حجم آب مصرفی شهر ورامین اختصاص به آبیاری فضای سبز دارد که از شهرداری ورامین درخواست داریم هرچه سریعتر اقدام به جایگزینی چاه های جدید با انشعابات شهری نماید . در پایان مجید درویشی با بازدید از بخش های مختلف این اداره با تعدادی از مردم دیدار چهره به چهره در خصوص مسایل مربوط به آبفا برگزار کرد .

اولین نظارت ستادی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین از ادارات با حضور مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین به همراه زاهدی بخشدار مرکزی ،مرادی بخشدار جوادآباد، فیروزی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه ،محمدی معاونت امور فنی و عمرانی ،حاتمی مشاور امور بانوان از اداره آب و فاضلاب شهرستان ورامین برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha