امام جمعه شیراز: حمایت بازار از انقلاب اسلامی را فراموش نمی‌کنیم

شیراز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: بازار در حمایت از انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته است که نه این را فراموش می کنیم و نه حق داریم فراموش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله لطف الله دژکام، شنبه در همایش اصناف در شیراز افزود: انقلاب متعلق به اصناف است و بسیاری از چهره های بزرگ انقلاب ما از بازار بیرون آمدند.
وی ادامه داد: امروز ممکن است دشمن به طمع بیافتد که بخواهد از زبان رفقای انقلاب حرفی بزند که خود اصناف و بازاریان باید پاسخش را بدهند.

دادگستری فارس همراه و در کنار کسبه است
رئیس کل دادگستری فارس هم، با بیان اینکه دادگستری استان همراه کسبه و بازاریان است گفت: اعتقاد کامل به فعالیت داریم و به بستن و پلمب مغازه ها اعتقادی نداریم.
حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی افزود: البته اگر کسی بخواهد به شیوه نادرست کسب و کار و فعالیت کند برخورد خواهیم کرد اما اصل بر حمایت از کسبه و بازاریان و صنوف است.
وی ادامه داد: در اغتشاشات، دشمن در مقطعی به کسبه و بازاریان طمع کرد اما آنها دشمن را ناامید کردند و در زمین دشمن بازی نکردند.
او اظهار داشت: اگر واحد صنفی به جای کسب و کار به دنبال ترویج منکرات باشد و یا به رغم درآمد میلیاردی نخواهد مالیات قانونی خود را پرداخت کند قطعا برخورد خواهیم کرد.

اصناف می توانند از ارکان امنیت ساز باشند
جانشین فرمانده انتظامی فارس هم گفت: اصناف می‌توانند از ارکان امنیت ساز و امنیت زا باشند.
سردار یوسف ملک زاده افزود: در حوزه امنیت و اصناف یک ارتباط وجود دارد که در همین رابطه نیز هرساله شاهد برگزاری همایشی تحت عنوان پلیس، امنیت و اصناف هستیم.
وی ادامه داد: یکی از اقشاری که امسال مورد طمع دشمن بود اصناف بودند که فراخوان های متعددی برای تشویق به عدم فعالیت از سوی دشمنان اعلام شد که جا دارد در بحث این فراخوان ها روی اقدامات پیشگیرانه فعالیت کنیم.
او اظهار داشت: با وجود تبلیغات و فراخوان گسترده ضدانقلاب، در اکثر شهرستان ها کسبه به فراخوان توجهی نکردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha