۳ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۴۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84979307
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استقبال زنجانی‌ها از سه شهید گمنام دفاع مقدس

زنجان - ایرنا - مردم ولایتمدار دیار شور و شعور حسینی روز شنبه در آستانه وفات حضرت فاطمه زهرا(س) با وجود بارش برف و برودت هوا از سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در میدان بسیج زنجان استقبال کردند.

به گزارش ایرنا، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته، همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) برابر با ششم دیماه، پیکر سه شهید گمنام در این استان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

سید شمس‌الدین موسوی افزود: این شهیدان، جوانان ۲۲، ۲۰ و ۳۵ ساله هستند که در عملیات والفجر، کربلای ۶ و پنج به درج رفیع شهادت نایل شدند.

وی با بیان اینکه استان زنجان روزهای پنجم و ششم دی‌ میزبان این شهدا خواهد بود، خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مراسم گرامیداشت، این شهدا در سه نقطه در استان به خاک سپرده می‌شوند.

موسوی با بیان اینکه یکی از پیکرهای شهدا در مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان و دیگری در پادگان ولایت استان زنجان دفن خواهد شد، افزود: پیکر سومین شهید نیز در روستای "خوئین" شهرستان ایجرود تدفین می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلساتی برای برنامه‌ریزی تشییع پیکر سه شهید گمنام در استان، خاطرنشان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط، مراسمی نیز با حضور پیکر شهدای گمنام در شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و خدابنده برگزار خواهد شد.

استان زنجان سه هزار و ۵۳۵ شهید را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است که از این تعداد حدود سه هزار شهید در استان مدفون هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha