جاده های شمالی خراسان رضوی لغزنده است

مشهد-ایرنا- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: شامگاه شنبه بارش برف و باران پراکنده موجب لغزندگی سطح برخی جاده های اصلی و فرعی در مناطق شمالی استان شده است.

جعفر شهامت شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف پراکنده در جاده قوچان- درگز محدوده امامقلی و گردنه تیوان و جاده سبزوار- اسفراین موجب لغزندگی سطح این جاده ها شده است.

وی گفت: بارش باران پراکنده در جاده های جوین و خوشاب نیز سطح محورها در این دو شهرستان شمال غربی استان را لغزنده کرده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از تردد روان خودروها در سایر راه های استان خبر داد و اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی ناپایدار جوی به استان از امروز شنبه، در جاده های استان شاهد بارندگی بوده ایم.

۵۱ گردنه در راه‌های شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راه‌های روستایی استان به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در این استان وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راه‌ها قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha