۴۰ روستای شهرستان چناران در انتظار اجرای طرح هادی هستند

مشهد-ایرنا- فرماندار چناران گفت: از میان ۶۳ روستای دارای طرح هادی مصوب در این شهرستان، مرحله نخست طرح هادی ۲۳ روستا اجرا شده و ۴۰ روستا در انتظار اجرای طرح هادی مصوب خود هستند.

محسن مهابادی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اجرای طرح هادی از سال ۱۳۷۸ در روستاهای شهرستان چناران آغاز شده است، افزود: اجرای بازنگری طرح هادی چهار روستا در این شهرستان نیز در حال انجام است.

وی گفت: یکی از مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان رضوی اجرای طرح هادی شماری از روستاهای استان بود که در قالب این برنامه طرح هادی ۲۶ روستا در شهرستان چناران نیز بازنگری می شود.

فرماندار چناران خاطر نشان کرد: بازنگری طرح هادی نیمی از این تعداد در مرحله انعقاد قرارداد است و برای بقیه روستاها قرارداد منعقد شده‌ است.

مه آبادی خاطر نشان کرد: اجرای طرح هادی در روستاهای بزرگ هدف گردشگری شهرستان چناران است، همچنین اجرای طرح های گردشگری در برخی از این روستا از اولویتهای توسعه روستایی چناران می باشد که البته نیازمند بودجه است.

وی بیان داشت: در مجموع پنج طرح در شهرستان چناران در قالب مصوبات سفر رییس جمهور تعریف شده است که تامین برق شهرک صنعتی و بهسازی آسفالت پنج کیلومتر از بزرگراه چناران -قوچان از آن جمله است و اجرای این طرح ها در کنار بازنگری طرح هادی روستایی شهرستان در انتظار تامین اعتبار است.

شهرستان چناران واقع در شمال غربی مشهد با سه شهر چناران، سیدآباد و رادکان و ۶۶ روستای بالای ۲۰ خانوار، ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha