بنیاد برکت به ۱۳۸ طرح اشتغال‌زا روستایی در چناران تسهیلات داد

مشهد-ایرنا- فرماندار چناران گفت: بنیاد برکت در سال ۱۴۰۱ در قالب طرح تحول روستایی به ۱۳۸ طرح اشتغال‌زایی در مناطق روستایی این شهرستان تسهیلات اعطا کرد.

به گزارش ایرنا، محسن مه‌آبادی روز شنبه در جلسه تعیین اولویت‌های اشتغال روستایی شهرستان چناران افزود: در سال ١۴٠١ مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۱۳۸ طرح اشتغال‌زایی روستایی در سه بخش مرکزی، رادکان و سیدآباد پرداخت شد.

وی با تبیین شاخصه‌های طرح تحول روستایی و تناسب آن با شعار سال ١۴٠٢، حوزه اشتغال‌زایی، کارآفرینی و افزایش تولید را بسیار حائز اهمیت و ضروری دانست.

مه‌آبادی خاطر نشان کرد: سهم ۲۰۰ میلیارد ریالی تسهیلات بنیاد برکت با تکیه بر استعدادها، ظرفیت ها و توانمندی‌های مستعد روستاها باید تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۲ در چناران محقق شود.

فرماندار چناران با اشاره به شعار سال و سیاست‌گذاری دولت سیزدهم در تحقق اشتغال‌زایی بیان داشت: در رشد تولید باید به معنای واقعی در همه ابعاد به توسعه متوازن و تولید ثروت، اشتغال، فرهنگ و امنیت هم توجه کرد، از این‌رو در تلاشیم تا با توجه به نیازهای اصلی و زیرساختی روستاها به اشتغال پایدار اقتصادی و هدف محور، ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اولیه را در شهرستان چناران جذب و عملیاتی کنیم.

شهرستان چناران واقع در ۵۴ کیلومتری شمال غربی مشهد با سه شهر چناران، سیدآباد و رادکان و ۶۶ روستای بالای ۲۰ خانوار، ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha