۴ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۳۳
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84979652
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ویژه کاشان:بافت فرسوده خدمت‌رسانی را با مشکل روبرو می‌کند

کاشان - ایرنا - فرماندار ویژه کاشان گفت:بافت فرسوده خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در زمان بروز حوادث غیرمترقبه را با مشکل جدی روبرو می‌کند و لازم است مالکان با همکاری دولت نسبت به نوسازی این بافت ها اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، محمد شریف زارعی روز یکشنبه در نشست ستاد بازآفرینی شهری کاشان افزود:اگر بهسازی در بافت فرسوده نباشد امکان خدمت رسانی به موقع در آن با مشکل مواجه می شود،حضور و همکاری مردم با دولت برای بهسازی بافت فرسوده ضروری است و سازه های عمومی که مورد بازدید مردم است باید توسط دستگاه های اجرایی مربوط و همکاری مردم بهسازی و نوسازی شود تا به هدف بازآفرینی شهری برسیم.

وی اظهار کرد:کاشان از شهرهای دارای بافت فرسوده است و باید در خصوص زلزله آمادگی داشته باشیم،باید در بافت های فرسوده که دارای مشکل اساسی بوده و ارزش تاریخی هم ندارند تدبیر کرده و بافت های فرسوده دارای ارزش تاریخی را با بهسازی و مقاوم سازی ترمیم کنیم.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد:در کشور ۲ میلیون و۷۰۰ هزار ساختمان فرسوده داریم که ۱۰ میلیون نفر از مردم در این خانه ها زندگی می کنند و انجام اقدامات بازآفرینی شهری از اولویت های امروز کشور است.

زارعی گفت:زلزله بم در سال ۱۳۸۲ با ۶ ریشتر صد درصد تخریب داشت و بیش از یک سوم مردم بم در آن زمان جان خود را از دست دادند و بخش بزرگی از این تلفات مربوط به سازه های سست و فرسوده است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha