۴ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 3181
کد خبر: 84979939
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سوگواری «قرار» و «شب طلوع» در ایام فاطمیه

۴ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۵۱
کد خبر: 84979939
سوگواری «قرار» و «شب طلوع» در ایام فاطمیه

تهران- ایرنا- برنامه زنده و ترکیبی «قرار» ویژه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) امشب یکشنبه ۴ دیماه ساعت ۲۱ به تهیه‌کنندگی مهسا محمدی از قاب شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

به گزارش ایرنا از معاونت سیما، این ویژه برنامه با محوریت بررسی زندگی و سیره حضرت زهرا (س) و رابطه آن با زندگی بانوان موفق و تاثیرگذار جامعه از حرم مطهر رضوی پخش می شود.
همچنین در بخش دیگر این ویژه برنامه، شعرخوانی بانوان از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

ویژه برنامه قرار از امشب به مدت ۳ شب ( ۴ الی ۶ دیماه) با اجرای محبوبه عزیزی به مدت ۵۰ دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

قرار کاری از گروه معارف شبکه پنج سیماست که با محوریت بانوان موفق و تاثیرگذار جامعه در ایام و مناسبت‌های مذهبی روی آنتن می‌رود.

«شب طلوع» ویژه ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س)

«شب طلوع» ویژه‌برنامه ایام فاطمیه به همت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیها سلام و بنیاد فرهنگی صبح ظهور و مشارکت گروه معارف شبکه دو سیما در ۱۰ قسمت تولید و از دیشب روانه آنتن شده است.

این برنامه ترکیبی به صورت مجری -کارشناس و آیتم‌محور تهیه شده است. میزبان این برنامه مهدی اعرابی خواهد بود که در بخش کارشناسی با حضور حجج اسلام سعیدی آریا،سیدحسین مومنی، استاد تراشیون و استاد هدایت در باره مقام و جایگاه زن در اسلام، نقش حضرت زهرا سلام الله در تربیت فرزندان،کنشگری مادران، حیا و عفاف و حجابب به گفت وگو پرداخته‌اند.

در این ویژه‌برنامه که به مدت ۳۵ دقیقه هر روز از شبکه دو سیما پخش می شود؛آیتم های مداحی از مداحان اهل بیت (ع) نیز تولید و پخش خواهد شد.

«شب طلوع» از شنبه ۳ تا چهارشنبه ۷ دی ماه هر روز دو بار در ساعت‌های ۱۷:۳۰ و حوالی ۲۴:۰۰ (دوشنبه ساعت ۲۳:۳۰) از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha