توافق ائتلاف نتانیاهو برای نپیوستن به کنوانسیون منع خشونت علیه زنان

تهران- ایرنا- رسانه‌های رژیم صهیونیستی از توافق احزاب لیکود و صهیونیسم دینی برای نپیوستن این رژیم به کنوانسیون‌ منع خشونت علیه زنان خبر دادند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو و حزب صهیونیسم دینی به ریاست «بزالل اسموتریچ» که از اعضای ائتلاف پیروز در انتخابات پارلمانی اخیر رژیم صهیونیستی هستند و کابینه آینده را تشکیل خواهند داد، برای نپیوستن این رژیم به «کنوانسیون منع خشونت علیه زنان» توافق کردند.

کابینه پیشین رژیم صهیونیستی در ایام انتقال قدرت قصد داشت به کنوانسیون منع خشونت علیه زنان بپیوندد اما دادستان عالی این رژیم مانع از تحقق آن شد.

کابینه یائیر لاپید نیز در مذاکرات برای پیوستن به «کنوانسیون منع خشونت علیه زنان» خواستار معافیت رژیم صهیونیستی از برخی مفاد این معاهده شده بود.

احزاب صهیونیسم دینی و حریدی‌ها از جمله احزاب راست‌گرای پیروز در انتخابات اخیر سرزمین های اشغالی هستند که مواضع سختگیرانه ای در قبال زنان دارند.

رسانه های رژیم صهیونیستی، روی کار آمدن راستگراهای افراطی و صهیونیست های ارتدکس را عامل افزایش شکاف بین ارتدوکس ها و سکولارها و فشار بر زنان و فلسطینی های درون اراضی اشغالی و در نتیجه گسترش شکاف و چند دستگی در درون ساختار این رژیم می دانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha