شهدای گمنام، پیام آوران استقلال و آزادی، جمهوری اسلامی

بروجرد - ایرنا -  شهدای گمنام، پیام آور استقلال و آزادی جمهوری اسلامی هستند امروز با آمدن خود فضای کشور را معطر کردند.

به گزارش ایرنا، این بار بازگشت رنگ و بوی شهدای گمنام به وطن، رنگ بوی استقلال و آزادی دارد، شهدا زنده اند و طبق روایت قرآن نزد خدا روزی دارند و از وقایع و اتفاقات دوران ما آگاه هستند.
در خبرها شنیدم و دیدیم که در کنار ۲تن از پیکر مطهر این شهدا لباس های ورزشی تیم های استقلال و پیروزی پیدا شده است و پیامی که به بزرگی تاریخ انقلاب برای این ملت به ارمغان آورده است.
طرفداران ۲ تیم استقلال و پیروزی در دوران دفاع مقدس به ندای امام خود لبیک گفته و به صحنه جهاد و جنگ رفتند و به شهادت رسیدند و پیکرشان ده‌ها سال در زیر خاک ماند تا به عصر و دوره ما برسند و استقلال و پیروزی این ملت را در زمانی به یاد ما بیاورند که فتنه و جنگ ترکیبی دشمنان برای ساقط کردن نظام اسلامی آشکار شده است.
امروز شهیدان گمنام با پیراهن های استقلال و پیروزی به سراغمان آمده اند تا پیام واقعی شهیدان را که امروزه از آن غافل شده ایم برایمان زنده کنند، تا به ورزشکاران ما بگویند که جان خود را برای استقلال و آزادی این خاک داده اند.
شهدا به معنی واقعی تا پای جان برای ایران را معنی کردند و نشان دادند که اینگونه باید برای ایران جان داد.
شهدای گمنام به میهن عزیز خودتان خوش آمدید که الگوی واقعی جوانان و نوجوانان این آب و خاک شما هستید.
امروز شهیدان گمنام را بر سر دستان خود تشییع می کنیم تا نقشه شوم دشمنان داخلی و خارجی این ملت را خنثی کنیم تا به جهانیان بفهمانیم که تا پای جان برای ایران ایستاده ایم.
یک رزمنده دفاع مقدس در آیین استقبال از شهید گمنام در بروجرد گفت: ملت ایران هشت سال زیر گلوله باران دشمن مقاومت و هزاران هزار شهید، جانباز و آزاده تقدیم کردند تا ذره ای از این آب و خاک کم نشود.
سعید رحیمی افزود: امروز دشمنان تهاجم همه جانبه را به قلب ملت ایران شروع کرده اند و با جنگ ترکیبی که به کمک رسانه های معاند به راه انداخته اند می خواهند تمامیت فرهنگ اسلامی ایرانی ملت ایران را خدشه دار کنند.
وی اظهار داشت: ملت ایران امروز باید بیشتر هوشیار باشند و فریب جنگ رسانه ای دشمن را نخورند و همواره پشتیبان اسلام و قرآن و انقلاب و ولایت باشند.
وی بیان کرد: ایران اسلامی به رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب در مقابل همه توطئه های دشمنان ایستاده است و ملت ایران هیچ‌گاه نباید فریب دشمنان را بخورند.
یک مادر شهید نیز در آیین استقبال از شهید گمنام در بروجرد گفت: بار دیگر به استقبال پیکر مطهر شهیدم آمدم، شهدای گمنام در سراسر ایران اسلامی مادرانی دارند که آنان را در آغوش می گیرند، هزاران مادر شهید، مادران شهدای گمنام هستند و همچون فرزندان خودشان از آنان استقبال می کنند.
زهرا گودرزی افزود: خون شهیدان ما تداوم بخش انقلاب اسلامی ایران است ما فرزندانمان را فدای اسلام و ولایت و امامت کردیم امروز نیز با حضور خود در تشییع پیکر شهدای گمنام اعلام می کنیم که پای انقلاب و رهبر معظم انقلاب ایستاده ایم.
وی اظهار داشت: کسانی که می خواهند با بی حجابی و گسترش بی بندباری الگوی ناکارآمد غربی را در کشور پیاده کنند بدانند که مادران شهدا ابن اجازه را به آنان نخواهند داد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) پیکر پاک یک شهید گمنام در بروجرد تشییع و به خاک سپرده می شود.
سرهنگ احمد حسنوند افزود: مراسم استقبال از شهید گمنام در بروجرد از میدان شهدا به سمت ناحیه مقاومت بسیج برگزار و بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه ثارالله مراسم شبی با شهدا برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: فردا سه شنبه مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر شهید گمنام از مسجد امام(ره) تا امامزاده جعفر(ع) تشییع و سپس در یادمان شهدا که در محوطه ناحیه مقاومت بسیج بروجرد آماده شده است، به خاک سپرده می شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، امروز مردم بروجرد به استقبال یک شهید گمنام آمدند و با حضور باشکو خود در میدان شهدا از شهید گمنام استقبال کردند، قرار است فردا سه شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر مطهر این شهید گمنام از مسجد امام خمینی(ره) تا مرقد مطهر امامزاده جعفر(ع) تشییع و در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خاکسپاری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha