زندگی حضرت زهرا (س) آموزه‌ای گرانقدر در دفاع از حریم ولایت است

کرمانشاه-ایرنا- استاندار کرمانشاه گفت: به یقین که زندگی و شهادت حضرت زهرا (س)، آموزه‌ای گرانقدر و توضیحی روشن و رسا در نحوه دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) و حریم ولایت است.

به گزارش ایرنا؛ «محمدطیب صحرایی» روز سه‌شنبه در پیامی به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با تسلیت این روز ، افزود: «فاطمیه» ایام اندوه اهل بیت «ع» در تعزیت همسر ولایت و دخت رسالت، بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) است.

وی اظهار کرد: شب‌هایی تلخ و روزهایی حزن‌انگیز که شیعیان جهان همچنان که در رثا و مظلومیت برترین بانوی عالم به سوگ می نشینند، از این اسوه‌ بی‌بدیل ولایتمداری، درس پایداری و استقامت در برابر ستمگران را فرا می گیرند.

استاندار کرمانشاه در ادامه افزود: بی‌گمان آن بانوی بی‌بدیل و پاره‌ تن پیامبر اکرم (ص)، با وجود دوران حیات کوتاه، اسوه‌ای همیشگی، جامع و کامل برای عفاف و حجاب بانوان مسلمان در همه‌ عرصه‌های خانوادگی و اجتماعی است که به بهترین شیوه ممکن اصول همسرداری، روشهای تربیت فرزندان صالح، شکل متعالی روابط اجتماعی و نقش‌آفرینی سیاسی زنان در منش و سلوک رفتاری ایشان قابل تبیین است.

صحرایی اضافه کرد: اینجانب فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و ایام فاطمیه را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مادران و همسران شهدا، سادات جلیل‌القدر و عموم هم‌استانی‌های ارجمند تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند سبحان میخواهم ملت شریف ایران را در پیروی تمام‌عیار و مستمر از سیره ائمه اطهار علیهم السلام (به ویژه حضرت فاطمه زهرا«س»)، در راستای اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا اتصال به نهضت جهانی حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف یاری نماید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha