دستگیری عامل ضرب و جرح و سارق تابلوهای راهنمایی و رانندگی در ری

شهرری - ایرنا - شناسایی عامل ضرب و جرح در روستای کریم‌آباد و دستگیری سارق تابلوهای راهنمایی و رانندگی از مهمترین اخبار امروز/دوشنبه/ فرماندهی انتظامی شهرستان ری است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری عامل ضرب و جرح در روستای کریم آباد خبر داد.

وی در این باره گفت: درپی تماس مردم با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و ایجاد ضرب و جرح با سلاح سرد(قمه) در روستای کریم آباد شهرری و متواری شدن متهم باتوجه به حساسیت موضوع دستگیری متهم در دستور کار تیم عملیاتی پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

جلیلیان خاطرنشان کرد: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی متهم شناسایی و در یک عملیات دستگیر و پس از انتقال به کلانتری و انجام تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا منتقل شد.

سارق تابلو های راهنمایی رانندگی اتوبان های شهرری دستگیر شد

سرهنگ جلیلیان در خبری دیگر اعلام کرد: سارق تابلوهای راهنمایی و رانندگی محدوده شهرری با اقدامات فنی و تخصصی تیم عملیات کلانتری ۱۳۱ شهرری شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیر زیادی کابل های برق، تابلو های شهرداری و راهنمایی و رانندگی و تعدادی سطل های زباله شهرداری کشف و به همراه متهم به کلانتری انتقال داده شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات انجام شده به بیش از ۱۰ فقره سرقت از اموال عمومی اعتراف کرد که پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ جلیلیان همچنین از دستگیری ۲ سارق خودرو با هفت فقره سرقت، یک سارق حرفه ای موتور سیکلت و یک کلاهبردار با پنج شاکی شناسایی شده خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha