۱۵میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

یاسوج - ایرنا-سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۵میلیارد تومان تسهیلات بانکی کم بهره به درخواست کنندگان وام در سفر پارسال رییس جمهور به این استان پرداخت شده است.

همت اله ناصری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:این میزان وام های کم بهره به ۵۸۱ نفر از متقاضیان وام های ضروری در سفر رییس جمهور در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.

هر فقره تسهیلات اشتغال مذکور ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان و هر فقره وام های ضروری نیز ۱۰ میلیون تومان بوده است.

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی۸۹ هزار و ۸۱۴ نامه و درخواست در سفر رئیس جمهور داشتند که این درخواست ها در زمینه های کمک مالی، اشتغال و استخدام، ساخت مسکن، وام ضروری و قرض الحسنه، هزینه درمان، تامین جهیزیه، تامین اقلام ضروری بوده است.

ناصری عنوان کرد: همچنین برای حمایت از زنان بی سرپرست و بدسرپرست امسال تفاهم نامه ای با معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری بسته شده و به منظور تحقق آن صندوق کارآفرینی امید استان ۵۴۶ فقره تسهیلات ارزان قیمت به میزان بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال در اختیار بانوان استان قرار داده است.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این صندوق از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه بیش از یکهزار و ۴۶۰ میلیارد ریال تسهیلات با اشتغالزایی ۶۹۰ نفر پرداخت کروده است.

وی اظهار داشت: مبلغ تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در بخش صنعت ۲۱۰ میلیارد ریال ، کشاورزی ۶۰۰ میلیارد ریال و خدمات ۶۵۰ میلیارد ریال در ۹ ماهه سال جاری بوده است.

ناصری افزود: تعهد اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید استان در سال جاری یکهزار و ۲۰۰ نفر بوده که تاکنون به بیش از ۸۳ درصد از آن محقق شده است.

وی اظهار داشت: تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در بخش های صنایع دستی، گردشگری، کشاورزی و خدمات پرداخت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha