۷ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۳۳
کد خبرنگار: 3126
کد خبر: 84982692
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره‌های کودکان نیازمند برنامه ریزی صحیح است

مشهد- ایرنا- مسوول بسیج بانوان سپاه امام رضا (ع)گفت: به رغم اهمیت حوزه کودکان و نونهالان اکنون در برپایی جشنواره های ویژه کودکان خلا وجود دارد و نیازمند برنامه ریزی ویژه دراین خصوص هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رویا حیدرزاده روز چهارشنبه در نشست خبری پنجمین جشنواره غنچه های امید افزود: لزوم برنامه ریزی و هماهنگی به فعالیت های همزمان تربیتی، آموزشی و مهارتی در ارکان خانه و خانواده، مربی و جایگاه آموزشی، مهدها و مدارس، مجموعه سپاه امام رضا (ع) را بر آن داشت تا برای تحرک و پویایی در حوزه کودکان کار مشترکی را با برپایی جشنواره های کودک هدف گذاری کند.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره غنچه های امید گفت: ایجاد فرصت و بستر کشف استعدادهای کودکان و انتقال تجربیات بین مهدها و مربیان و فعالان این حوزه از اهداف و ویژگی های این جشنواره است.

به گفته وی، در یکی از بخش های ۱۲گانه این جشنواره کودکان می توانند در مسابقه عکس با امام جماعت، روحانی محل، مکان های مقدس مانند حرم رضوی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش کودک به صورت فردی و گروهی و در قالب قرآنی، دکلمه، کتابخوانی، پرده خوانی، سرود، نماهنگ و نمایش صحنه است، اظهار کرد: همچنین در این طرح برای مربیان، مادر و کودک دوره های آموزشی مختلف برگزار می شود.

حضور ۶ هزار کودک در پنجمین جشنواره غنچه های امید

مدیر اجرایی پنجمین جشنواره غنچه‌های امید نیز در این نشست گفت: حضور افزون بر ۶ هزار نونهال و کودک در پنجمین جشنواره غنچه های امید پیش بینی شده است.

وجهیه رفائی زمان برگزاری این جشنواره را هفته پایانی بهمن اعلام و تصریح کرد: علاقمندان تا ۲۰ دی ماه فرصت دارند در یکی از محورهای ۱۲ گانه پنجمین جشنواره غنچه های امید ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: افتتاحیه این جشنواره در اواخر بهمن ماه آغاز و آیین اختتامیه آن نیز اسفندماه همزمان با نیمه شعبان برگزار خواهد شد.

چهارمین جشنواره غنچه های امید در سال ۱۳۹۸ برگزار شد که به دلیل شرایط کرونایی پس از سه سال امسال شاهد برپایی پنجمین دوره آن هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha