۷ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۵۹
کد خبر: 84982882
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهلت ارسال اثر به جشنواره علمی، فرهنگی زکات تا ۲۰ دی است 

ایلام _ ایرنا _ مدیرکل کمیته امداد ایلام و دبیر شورای زکات استان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره علمی، فرهنگی، ادبی و ترویجی زکات در این استان گفت: آخرین مهلت ارسال اثر ۲۰ دی ماه است.

رضا طاهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا موضوع های این جشنواره را نقش زکات در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، نقش زکات در نظام اقتصادی جامعه و سبک زندگی اسلامی، بررسی تطبیقی نقش اقتصادی زکات در آبادانی مناطق روستایی، بررسی راهکارهای ترویج فرهنگ زکات و بررسی اهمیت پرداخت زکات در استان ایلام عنوان کرد.

وی افزود: علاقه مندان و هنرمندان متقاضی شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در زمینه های مقاله، طراحی، نقاشی، موشن گرافی، فیلم کوتاه، شعر و داستان در موعد ذکر شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر شورای زکات استان ایلام جوایز جشنواره را برای نفر اول ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم ۳۰ میلیون ریال، نفر سوم ۱۰ میلیون ریال و همچنین جوایز نقدی برای افراد شایسته تقدیر عنوان کرد.

طاهری یادآور شد: متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا ۲۰ دیماه به دبیرخانه جشنواره واقع در میدان دفاع مقدس، اداره کل کمیته امداد استان ارسال نمایند. مدیر کل کمیته امداد ایلام روش غیر حضوری ارسال اثار به این جشنواره را صندوق الکترونیکی ilam@Emdad.ir عنوان کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha