جلوه‌های زیبای برفاب در شهرستان سپیدان در هشتمین روز از زمستان + فیلم

شیراز - ایرنا- طبیعت زیبای شهرستان سپیدان در ۸۵ کیلومتری شمال غرب شیراز این روزها پذیرای شمار گسترده‌ای از شهروندان استان فارس و طبیعت گردان سراسر کشور است ، وجود همزمان کوهستان‌های پوشیده از برف و رودخانه و چشمه‌سارهای متعدد در این منطقه قابلیت‌های گردشگری سپیدان را افزایش داده است.

وجود همزمان کوهستان‌های پوشیده از برف و رودخانه و چشمه‌ سارهای متعدد در این منطقه قابلیت‌های گردشگری سپیدان را افزایش داده است. اینجاست که صدای روحبخش آب و سرمای برف و نفس تند گردشگران در کوهپایه به هم می پیوندد.

سپیدان در شمال غربی استان فارس از شمال و شمال شرق به شهرستان‌های اقلید و مرودشت، از شمال غرب به استان کهگیلویه و بویراحمد و از جنوب به شیراز محدود است.

از نظر آب و هوایی دارای آب‌وهوای سرد کوهستانی با تابستان‌های معتدل و خنک و زمستان‌های سرد و یخبندان است که جاذبه‌های متعددی را برای گردشگری به‌ خصوص در فصل زمستان در خود جا داده و همواره مردم را از استان‌های هم‌جوار به این شهرستان می‌کشاند.

سپیدان برای آن‌هایی که به ورزش‌های زمستانی علاقه دارند، فضایی آماده محسوب می‌شود که در ارتفاعات آن خانواده‌ها می‌توانند برف‌بازی کنند و آن‌هایی که علاقه‌مند به ورزش هستند در پیست اسکی آن از ورزش زمستانی لذت ببرند.

فیلم از محمد کاظم تابنده

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha