۸ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 84983337
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار فیروزکوه: اشتغالزایی در شهرستان ۳۰ درصد افزایش داشته است

فیروز کوه - ایرنا - فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: بر اساس سامانه رصد ، اشتغالزایی در شهرستان فیروز کوه ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده و دستگاه‌ها باید تلاش کنند که سهمیه ابلاغی اعمال شده در این سامانه را پوشش بدهند.

محمد حیدری منش روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به شعار امسال مبنی بر تولید اشتغال آفرین و دانش بنیان ، مجموعه هایی که در حوزه تولید و دانش بنیان فعالیت می کنند باید بیش از پیش حمایت شوند.

وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیتهای موجود در شهرستان ، تسهیلات اعطایی از سوی بانک‌ها و آورده هایی که دستگاه‌ها می توانند در قالب منابع مالی برای بانکها ایجاد کنند شرایط توسعه اشتغال را در شهرستان ایجاد کنیم.

فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: ظرفیت‌های شهرستان می تواند یک مبدا برای ایجاد اشتغال و شکل گیری سرمایه گذاری در شهرستان باشد.

حیدری منش ادامه داد: دولت مردمی در حوزه اقتصادی با ایجاد کارگاه‌های زود بازده و کارگاه‌هایی در سطح روستاها برای توسعه اقتصاد و اشتغالزایی تلاش می کند با توجه به اینکه آمایش سرزمینی دغدغه اساسی دولت دراین حوزه است.

وی ادامه داد: ظرفیت سازی در دامپروی و کشاورزی شهرستان با ایجاد صنایع تبدیلی و پرداخت تسهیلاتی‌که مبالغ بالایی ندارند اما در این حوزه کار گشا هستند، محقق خواهد شد.

فرماندار شهرستان فیروز کوه افزود: با تعامل بین اعضای شورای اشتغال و انجام اقداماتی که شرایط اقتصادی مردم را بهبود بخشد برای توسعه اشتغال در شهرستان تلاش می کنیم.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در صول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha