۸ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۵۷
کد خبرنگار: 1178
کد خبر: 84983559
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رژیم صهیونیستی دو پایگاه هوایی خود را توسعه می دهد

تهران- ایرنا- اسحاق هرتسوگ، رییس رژیم صهیونیستی در مراسم فارغ‌ التحصیلی گروهی از خلبانان جدید نیروی هوایی این رژیم از توسعه دو پایگاه هوایی "اودا" و "رامون" در صحرای نقب در نزدیکی مرز فلسطین اشغالی و مصر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فلسطینی معا، وی در این مراسم با بیان اینکه دو پایگاهی که پس از سازش با مصر در سال ۱۹۷۹ ایجاد شد، توسعه خواهند یافت، گفت: امروز چهل سال از تاسیس پایگاه های هوایی جنوب اودا و رامون می گذرد که پس از توافق توافقنامه صلح با مصر ایجاد شدند.

وی با اشاره به حضور نظامیان این رژیم، نیروی هوایی این رژیم را بخش مهم و جدایی ناپذیر روند تشکیل این رژیم عنوان کرد.

هرتسوگ مدعی شد: "نیروی هوایی ما، به مثابه مشت آهنین، کشنده، سریع و دقیق است که می داند کجا دفاع کند، کی مقابله کند و چگونه تصمیم بگیرد.

نیروی هوایی سوریه بهمن ماه ۱۳۹۶ به دنبال تجاوز جنگنده های رژیم صهیونیستی به این کشور موفق شد یک فروند از آنها را ساقط و به یک فروند دیگر آسیب وارد کند.

رئیس رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای خود افزود: نیروهای ما می توانند هر هدف نزدیک یا دور، در هر زمان و به هر طریقی را هدف قرار دهند، دشمنان ما منطقه هم این را می فهمند، امروز همه می دانند که نیروی هوایی ما چه قدرتی در مقابله با دشمنان دارد.

جنبش حزب الله لبنان یک عنوان یک تشکل مردمی در جریان دو جنگ در سال های اخیر موفق شد تا ضمن بیرون راندن اشغالگران صهیونیست که تا نزدیک بیروت نیز وارد شده بودند، شکست سنگینی را به آنان وارد کند.

حزب الله لبنان در ماه های اخیر نیز با تحمیل خواسته های خود در ارتباط با بهره برداری از حوزه های نفتی و گازی در دریای مدیترانه و امضای توافق با میانجیگری سازمان ملل و آمریکا بار دیگر هیمنه شکست ناپذیری این رژیم را در نزد جهانیان بشدت زیر سوال برد.

تارنمای صهیونیستی "حدشوت" نیز اعلام کرد : این دو پایگاه هوایی به جدیدترین جنگنده های جهان از جمله اف 35 ساخت آمریکا تجهیز خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha