۹ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۵۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84983827
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

همایش ورزش صبحگاهی با حضور ۵۰۰ ورزشکار همدانی

همدان- ایرنا- همایش بزرگ ورزش صبحگاهی به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد "شهادت شهید قاسم سلیمانی" و با هدف ترویج نشاط و شادابی امروز جمعه در سالن ابن سینای شهر همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا این همایش با حضور ۵۰۰ ورزشکار از ایستگاه‌های مختلف شهر همدان برگزار شد و شرکت کنندگان به انجام حرکات مختلف ورزشی پرداختند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این مراسم گفت: ورزش صبحگاهی یکی از مهمترین برنامه‌های اجرایی دستگاه ورزش در سطح استان است.

علی حقیقی افزود: امروزه ورزش صبحگاهی به عنوان یک اصل مهم در زندگی روزمره خانواده‌ها مورد توجه است و برگزاری این ورزش به صورت گروهی و همایشی می‌تواند در ترغیب اقشار مختلف به ورزش تاثیر بسزایی بگذارد.

وی با بیان اینکه همدان دغدغه‌ای در ورزش‌های همگانی ندارد و فعالیت چشمگیری را در این بخش شاهد هستیم، افزود: هیات ورزش همگانی همدان یکی از بهترین هیات‌های استان همدان محسوب می‌شود و رضایت کامل از عملکرد همگانی داریم.

حقیقی فعالیت ورزش صبحگاهی این استان را در سطح کشور برتر دانست و گفت: مجموعه ورزش همدان همواره از برگزاری چنین همایش‌هایی استقبال می‌کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی ادامه داد: به مناسبت سومین سالگرد شهادت "حاج قاسم سلیمانی" برنامه‌های فرهنگی ورزشی تحت عنوان پهلوان جان فدا در سراسر استان برگزار می‌شود.

رییس هیات ورزش‌های همگانی همدان نیز در این همایش گفت: امروزه ورزش صبحگاهی به عنوان یکی از رشته‌های فعال در بین آحاد جامعه به طور روزانه گسترش می‌یابد.

هادی سبزواری بیان کرد: ورزش صبحگاهی نیاز به آموزش تخصصی ندارد و تمامی رده‌های سنی می‌توانند در این حوزه فعالیت داشته باشند.

وی افزود: ورزشکاران ورزش صبحگاهی همه روزه ساعات اولیه صبح به صورت رایگان در سالن‌های ورزشی زیر پوشش اداره کل ورزش و جوانان همدان زیر نظر مربیان فعالیت می‌کنند.

استان همدان دارای نزدیک به ۳۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های زیرمجموعه هیات ورزش‌های همگانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha