تمجید مارکا از عملکرد درخشان شاهزاده ایرانی در پرتغال+ فیلم

تهران- ایرنا- نشریه معتبر مارکا اسپانیا از عملکرد فوق‌العاده ستاره ایرانی پورتو در دیدار این تیم مقابل آروکا تمجید کرد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پورتو با آغاز دوباره رقابت‌های لیگ برتر پرتغال توانست با ارائه یک بازی فوق العاده و عملکرد درخشان مهدی طارمی، آروکا را با نتیجه پرگل پنج بر یک مغلوب کند. طارمی که به شاهزاده ایرانی ملقب شده، در این دیدار موفق به ثبت هت‌تریک شد و البته یک گل دیگر نیز توسط این بازیکن به ثمر رسید که روی آن بحث و اختلاف نظر وجود دارد.

درخشش طارمی در آستانه فصل نقل و انتقالات زمستانی در رسانه‌های اروپا بازتاب داشت و نشریه معتبر مارکا اسپانیا نیز در مطلبی، آینده پیش روی طارمی را روشن قلمداد و گل‌های این بازیکن را به صورت زیر گزارش کرد:

هوش و آگاهی محیطی بالا

طارمی گل اول را با استفاده از هوش و آگاهی محیطی بالا خود پس از عبور از روی توپ اولیه فرصت را برای بازیکن هم‌تیمی فراهم کرد تا بعد از دریافت پاس از این بازیکن، برای گلزنی تنها به یک ضربه ساده نیاز داشته باشد.

تمجید مارکا از عملکرد درخشان شاهزاده ایرانی در پرتغال+ فیلم

۹ کاذب

گل دوم نمونه‌ای از یک گل از یک مهاجم مرکزی سطح جهانی بود که با فرار از پشت مدافع حریف و با استفاده از قدرت بدنی بالا قبل از خروج دروازبان با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

تمجید مارکا از عملکرد درخشان شاهزاده ایرانی در پرتغال+ فیلم

فرصت‌طلب

آخرین گلی که این مهاجم به ثمر رساند کاملا با فرصت طلبی بالا او پس از اشتباه در خط دفاعی حریف به ثمر رسید. مدافع آروکا نتوانست توپ را کنترل کند و همین کافی بود تا توپ به طارمی برسد و این بازیکن در حالتی نامتعادل سومین گل خود را هم به ثمر برساند.

تمجید مارکا از عملکرد درخشان شاهزاده ایرانی در پرتغال+ فیلم

یک پا دور از «پوکر»

او توانست گل چهارم خودش را هم به ثمر برساند اما ضربه او در لحظه آخر به ساق پای اوپوکو برخورد کرد. برخورد توپ به پای مدافع میانی حریف باعث شد تا این گل، «گل به خودی» ثبت شود.

فیلم خلاصه دیدار پورتو و آروکا

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha