اطاعت از رهبری کلید واژه ۹ دی نمازگزاران در شهر ری

شهرری- ایرنا- امسال هم ساکنان قبله تهران مانند سال های گذشته در سالروز حماسه ۹ دی به حرم عبدالعظیم حسنی(ع) آمدند و کلیدواژه شعارها و پلاکاردهای آنان اطاعت از رهبری و ولایتمداری بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پایانی بر حماسه ۹ دی ۸۸ وجود ندارد و این را می توان به وضوح از جمعیت پرشمار نمازگزاران که در سالروز ۹ دی به مصلای امام علی(ع) حرم عبدالعظیم حسنی(ع) آمدند، دید.

مردم شهرری پس از پایان نمازجمعه این هفته با حضور در صحن حرم عبدالعظیم حسنی(ع) سالروز حماسه ۹ دی را گرامی داشتند و مرگ بر اسرائیل، آمریکا و فتنه گر، مهمترین شعارهای آنان در حمایت از انقلاب اسلامی بود.

یکی از نمازگزاران با بیان اینکه نهال انقلاب با خون شهدا آبیاری و تناور شده است، گفت: امروز آمده ایم که بیعتی دوباره با رهبری داشته باشیم.

او که خود را محمدی معرفی کرد، به ایرنا گفت: امروز هر چه فریاد داریم بر سر استکبار جهانی می زنیم تا بگوییم ایران اسلامی یک روزه به وجود نیامده که با فتنه آنان بخواهد از بین برود.

از سوی دیگر زنی جوان که تصویر شهید سلیمانی بر دست دارد، به ایرنا گفت: چادری که بر سر ما است و عزتی که اسلام به زن داده با هیچ چیزی قابل معاوضه نیست.

وی که خود را زهرا نامید خاطرنشان کرد: ۹ دی پایانی بر قصه فتنه و فتنه گران است و نمی گذاریم عده ای به بهانه ی آزادی، آزادی واقعی را از ما بگیرند.

اطاعت از رهبری کلید واژه ۹ دی راهپیمایان در شهرری

مردی سالخورده هم که بر کف دستش نوشته "خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست"، گفت: دشمنان سعی بر برهم زدن آرامش مردم و برهم ریختن اقتصاد دارند تا نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهند.

او که گفت که اهالی بازار شهرری است، خاطرنشان کرد: فتنه گران سعی بر ناامید کردن مردم با اغتشاش اقتصادی دارند اما ما بازاری ها هرگز حاضر به بستن مغازه های خود نبودیم و نیستیم چراکه چرخ اقتصاد مملکت باید با فعالیت ما بچرخد.

این فرد یادآور شد: امروز به اینجا آمده ایم تا بگوییم تا آخرین قطره خون در راه برافراشتن پرچم ایران و اسلام تلاش خواهیم کرد.

همچنین حجت الاسلام یاسینی مشاور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران طی سخنانی در بین نمازگزاران گفت: در سال ۷۸ به بهانه تعطیلی یک روزنامه و در سال ۸۸ به بهانه تقلب در انتخابات اغتشاش کردند.

وی ادامه داد: در سال ۸۸ عده ای بصیرت داشتند و با اینکه اعتراض داشتند، وقتی قضایا مشخص شد دست از اعتراض برداشتند اما چه عرض کنم راجع به بی بصیرت ها که قریب به ۸ ماه تمام امکانات کشور را مشغول خود کردند و بیانیه دادند.

به گفته یاسینی، بی بصیریتی آن ها در تاریخ ثبت و ضبط می شود و از بین نمی رود؛ بی بصیریتی در یک کلام یعنی حماقت.

وی افزود: واژه ناتوی فرهنگی را رهبری بکار بردند؛ ناتوی فرهنگی یعنی کل دنیا جمع شد تا فرهنگ اسلامی را از بین ببرد و با شال سبز به خیابان آمدند و حتی شال سبز خود را به سگ های خود بستند و در این بین برخی تریبون داشتند اما حرفی نزدند.

یاسینی گفت: امسال هم به اسم فوت خانمی به خیابان آمدند؛ در این ایام وظیفه ما جهاد تبیین است و امروز رضا پهلوی که مستی می کند و از دزدی های پدرش از ملت ایران هنوز دارد ارتزاق می کند از این فتنه گران دفاع می کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر آنها شعار می دهند زن زندگی آزادی؛ زنی به نظر ما آزاد است که پیرو حضرت فاطمه(س) باشد.

شهر ری در جنوب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha