اغتشاشات داخلی بخشی از جنگ ترکیبی دشمن برای تغییر باورهای جامعه است

سمنان- ایرنا- رییس ستاد بزرگداشت ٩دی کشور با اشاره به روی‌آوردن دشمن به جنگ ترکیبی در مقابله با ایران، گفت: اغتشاشات خیابانی بخشی از جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان برای تغییر باورها در داخل کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی محمد نایینی روز جمعه در تجمع نهم دی مردم سمنان در مسجد امام(ره) این شهر، افزود: اغتشاش‌های داخلی، جنگ رسانه ای، اجماع بین المللی و تهدیدات نظامی، بخشهایی از روشها و الگوهای مقابله و فتنه دشمنان است که دایم تغییر می‌کند.

وی با بیان اینکه جنگ امروز دشمن با جمهوری اسلامی ایران را باید شناخت و متناسب با آن آرایش گرفت، تاکید کرد: در جنگ شناختی باورهای جامعه هدف است و راه مقابله با آن به گفته رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین است که باید در آن دروغ‌های دشمن، شبهات فکری جوانان و گره های ذهنی باز شود.

نایینی با تاکید بر اینکه با جوانان باید ارتباط گرفت، گفت: طبق فرموه رهبر معظم انقلاب، با همه ابزارهای هنری و ارتباطی باید با جوانان ارتباط گرفت و این بخشی از جهاد تبیین است که مهمترین جهاد در شرایط کنونی امروز است.

رییس ستاد بزرگداشت ٩دی کشور تاکید کرد: امروز هدف راهبردی آمریکایی ها مهار قدرت ایران در منطقه است.

اغتشاشات امروز به خاطر ضربه منطقه‌ای ایران به دشمن است

رییس ستاد بزرگداشت ۹ دی کشور تاکید کرد: اغتشاشات کف خیابان در کشور بخاطر ضربه ای است که امریکایی ها در منطقه از ایران خوردند.

نایینی با اشاره به اینکه اکنون نه تنها به بازدارندگی رسیده ایم بلکه از آن عبور کرده ایم، گفت: اکنون دشمن به بازدارندگی در برابر ایران فکر می‌کند، به گفته رهبر امریکا، این کشور از امریکای ۴۰ سال پیش ضعیف تر است و دشمنان نگران فروپاشی خود هستند.

دشمن به دنبال سوریه‌سازی ایران در جنگ ترکیبی است

وی با اشاره به اینکه دشمنان بعد از اینکه در جنگ نظامی، جنگ اقتصادی، و جنگ رسانه ای شکست خوردند جنگ ترکیبی را به راه انداختند،ابراز داشت: در جنگ ترکیبی دشمن دنبال سوریه سازی در ایران بود.

نایینی افزود: دشمنان از قبل طراحی کردند ولی توجه نداشتند آنکه داعش را شکست و سوریه را نجات داد، جمهوری اسلامی ایران با مدیریت شهید سلیمانی بود و سپاه نیز تجربه جنگ ترکیبی در جبهه مقاومت را دارد.

رییس ستاد بزرگداشت ۹ دی کشور با بیان اینکه نیروی قدس سپاه در جنگ ترکیبی در مقاومت دشمن را شکست داده بود، گفت: سپاه پاسداران و سپاه قدس در مقیاس جهانی هستند و در مقاومت دشمن را در نبرهای ترکیبی و گروه های تروریستی شکست دادند و در سوریه و یمن هژمونی(فرمانروایی) قدرت غرب را به چالش کشیدند و قطعا قدرت شکست دشمن در نبردهای پیچیده تر را هم دارند.

ایجاد ۴۰ کشور در تعریف جدید آمریکا از خاورمیانه

رییس ستاد بزرگداشت ٩دی کشور با اشاره به برنامه آمریکایی‌ها برای خاورمیانه جدید، ابراز داشت: امریکا اراده کرد خاورمیانه جدید ایجاد کند و در فکر تجزیه برخی کشور بود و ۴۰ کشور جدید تعریف کرده بود، ولی خوابهایشان تعبیر نشد.

وی ادامه داد: سوریه ای که قراربود ۶ ماهه تجزیه شود، اکنون در شرایط قدرتی قرار دارد که کشورهای منطقه در نوبت سفر به سوریه و احیای ارتباطات با این کشور هستند.

وی قدرت جریان مقاومت را برخاسته از چهره ممتاز آن یعنی شهید سلیمانی دانست که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، شهید سلیمانی قدرتمندتر از سردار سلیمانی است.

حماسه ٩ دی تجلی اراده الهی بود

رییس ستاد بزرگداشت ٩دی کشور با اشاره به اینکه حماسه ٩ دی سال ١٣٨٨ نمونه ای از تجلی اراده الهی و پرچم به اهتزاز درآمده در نظام اسلامی است، گفت: به اعتراف رسانه‌های جهانی، حماسه ٩ دی با هیچ تظاهرات ماقبلش قابل مقایسه نبود و اقدام درس‌آموز در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ سران قدرت طلب منحرف با همه تکنیک‌های جنگ نرم با هدف براندازی ورود کردند، افزود: این فتنه‌گران با بهره گیری از تجربه کوتادهای رنگی برخی کشورها به صحنه آمدند و هدفشان جداسازی مردم از رهبر معظم رهبری بود، ولی مردم ایران در سراسر کشور خودجوش، به‌لحظه و عاشورایی بساط فتنه را درهم پیچیدند و حمایت از رهبر معظم انقلاب شکل گرفت در حالیکه دشمن امکاناتش را برای کوتای رنگی و بسیار خطرناکتر از جنگ تحمیلی وارد کرده بود.

نایینی تاکید کرد: حماسه ٩ دی کارآمدی نظام دینی در عبور از بحران‌ها را متجلی کرد و نشان داد اگر همه قدرتها برابر نظام بایستند، این نظام به پشتوانه مردمی ایستادگی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمام انقلابهای الهی و حرکت پیامبران الهی با توطئه های شیطانی روبرو بود، گفت: انقلاب اسلامی انقلابی بود که با هدایت امام خمینی(ره) از جنس پیامبران الهی رقم خورد و الگوی حکمرانی موجود را تغییر داد که مبانی جدیدی داشت و انتظار است در برابر چنین حرکتی شیاطین توطئه و نفوذ و ترور در برنامه داشته باشند.

وی ابراز داشت: در تمام حوادث و صحنه ها که دشمن ساخته بود مردم به صحنه آمدند و با ایستادگی بر اهداف مقاومت کردند، بعد از هر شکست دشمن با تجربه های جدید و طراحی های جدید دوباره وارد شد.

دفاع مقدس تجربه بزرگ انقلاب

رییس ستاد بزرگداشت ۹ دی کشور با بیان اینکه در دفاع مقدس آمادگی نظامی در ایران وجود نداشت و جوانها به صحنه آمدند و ابزار نظامی دشمن را ناکارآمد کردند، گفت: تجهیز ارتش عراق تا جایی از سوی دشمنان انجام شد که به سه برابر افزایش یافت، ولی دشمن این پیام را از دفاع مقدس گرفت که امکان براندازی انقلاب با جنگ نظامی وجود ندارد.

نایینی با اشاره به نقش شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس گفت که این شهید بخش مهمی از مسیری را محقق کرد که امام خمینی(ره) گفته بودند پیروزی انقلاب ایران فلسطین را آزاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی تجربه انقلاب را با حزب الله لبنان، حشدالشعبی و سازماندهی نیروهای مردمی به جبهه مقاومت انتقال داد.

غرب‌زده‌های داخلی پیاده‌نظام دشمن برای انقلاب رنگی در ایران

وی افزود: دشمن پس از جنگ تحمیلی توانش را به جاهای دیگر معطوف کرد، جلوی سازندگی را گرفت، تهاجم فرهنگی با حرکت نرم آغاز شد، و دشمن با کمک غرب‌زده‌ها به سراغ طرح نفوذ رفت.

نایینی با اشاره به اینکه جریان غرب زده ها به عنوان پیاده نظام دشمن پروژه براندازی را از سال ٧٨ تا ٨٨ در دستور کار قرار دادند، افزود: غرب در ٢٨ کشور تجربه براندازی و کودتاهای نرم داشت و تجربه انقلابهای رنگی در سال ٨٨ در ایران ناکام ماند با وجود اینکه آموزشهایی از این تجربه ها حتی در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها توزیع می‌شد.

رییس ستاد بزرگداشت ۹ دی کشور با بیان اینکه جریان فتنه پس از ٨٨ دست برنداشت و تحریمهای اقتصادی دشمن هم با هدف درهم شکستن مقاومت داخلی ادامه یافت، تاکید کرد: خرداد ٨٩ قطعنامه ١٩٢٩ با هدف فشار به ملت ایران تصویب شد و جریان فتنه بزرگترین خدمت به دشمن و خیانتی که کرد این بود که به دشمن کد دادند که امکان برهم ریختن اوضاع داخلی ایران وجود دارد.

وی تصریح کرد: دولت و کنگره آمریکا و اروپا برای فشار به ایران پس از فتنه ۸۸ مصوباتی داشتند که همه ریشه در فتنه داشت، و پس از آن ملت دشمن را در نبرد اقتصادی هم شکست دادند.

اعتراف دشمن به قدرت‌یابی انقلاب ایران در دهه پنجم

نایینی گفت که در دهه پنجم انقلاب همه به روند قدرت یابی جمهوری اسلامی در برابر دشمن اذعان دارند.

رییس ستاد بزرگداشت ۹ دی کشور با بیان اینکه آمریکا در سند امنیت ملی دولت «جو بایدن» بر افزایش قدرت جمهوری اسلامی اعتراف دارد که ایران دارای انسجام حاکمیتی و قدرت یابی منطقه ای و جهانی است، ابراز داشت: در این سند سال ۲۰۳۰ آخرین سال پایان هژمونی قدرت آمریکا معرفی شده و ایران تضعیف کننده اصلی دموکراسی غربی و الگوی حکمرانی جدید در جهان است و باید ایران را مهار کرد.

وی تاکید کرد: اکنون اتاقهای فکر زیادی در امریکا روش های سیاسی مقابله با امریکا را موضوع کار خود دارند که بخشی از کار آنان متمرکز بر ایران است.

رییس ستاد بزرگداشت ۹ دی کشور خاطرنشان کرد: دشمنان اعتراف دارند در دولت سازی و لیبرال سازی فرهنگ مردم عراق، افغانستان و ایران شکست خورده اند و ایران یک عامل شکست آنها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha