امام جمعه خمین: معیشت مردم نباید دستاویز فتنه‌گری دشمنان شود

خمین – ایرنا – خطیب جمعه خمین گفت: معیشت مردم نباید دستاویز فتنه‌گری دشمنان نظام اسلامی شود و مسئولان امر باید نسبت به این مسئله مهم توجه ویژه داشته باشند.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید« قاسم میرصادقی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خمین، افزود: یکی از اهداف دشمن از ایجاد فتنه و اغتشاش، ضربه‌زدن به اقتصاد کشور است که مقابله با این توطئه دشمن نیازمند تدوین برنامه‌ریزی‌های هوشمندانه از سوی مسئولان است.

وی با اشاره به سالروز گرامیداشت حماسه ۹ دی، بیان کرد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های بسیاری را علیه جمهوری اسلامی طراحی کرد که بی اثر بودند.

امام جمعه خمین گفت: در انتخابات ۸۸ که می‌توانست ثمره شیرینی در کام مردم بنشاند و نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران باشد از سوی دشمنان به فتنه داخلی کشانده شد و حدود هفت ماه مردم را درگیر اغتشاشات کرد.

حجت الاسلام میرصادقی افزود: مردم صبور، بی تعلق و انقلابی با تاسی به ائمه اطهار(ع) در یوم الله ۹ دی ماه آن سال به شکل خودجوش پس از اهانت به ارزش‌های دینی بساط فتنه گری را جمع کردند.

وی توضیح داد: دشمن با هدف ضربه به نظام جمهوری اسلامی و بهم زدن امنیت روحی و روانی مردم از فتنه‌های بسیاری استفاده کرده است.

امام جمعه خمین افزود: در اتفاقات اخیر نیز هدف دشمنان از طراحی اغتشاشات، مقابل هم قرار دادن توده‌های مردمی و نظام بود که به فضل الهی شکست خوردند.

حجت الاسلام میرصادقی افزود: اختلال در بازار ارزی کشور یکی از توطئه‌های دشمن از اغتشاشات ماه‌های اخیر است.

وی از بین بردن رشد بیش از سه درصدی اقتصادی، فراری دادن سرمایه گذاران داخلی و خارجی و ایجاد التهاب در بازار را از اهداف طراحی اغتشاشات بیان کرد.

امام جمعه خمین گفت: دشمن تلاش می‌کند با دلال‌بازی در فضای مجازی از خارج، کشور را مدیریت کند.

حجت الاسلام میرصادقی با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی افزود: این سردار بزرگوار مصداقی از ولایتمداری است و به اعتراف دشمنان این شهید یک نابغه و یک طراح بزرگ عملیات بود و فرماندهان بزرگ دنیا در مقابل او احساس کوچکی می‌کردند.

خطیب جمعه خمین ادامه داد: شهید سلیمانی دنیای اطراف خود را تغییر داد و غرور را به ایران برگرداند.

حجت الاسلام میرصادقی تاکید کرد: سردار سلیمانی برای دشمنان دلهره آور بود و به همین علت ناجوانمردانه و در منطقه غیرجنگی در کشور مهمان به شهادت رسید.

وی افزود: غیرت انقلابی مردم ایران نسبت به سردار سلیمانی پابرجاست و این ملت با اصرار بر تحقق فرمایش حکیمانه رهبر انقلاب منتظر انتقام سخت و کوبنده از عاملان این جنایت بزرگ است.

حجت الاسلام میرصادقی اضافه کرد: شهادت سردار سلیمانی دستخوش گذر زمان نخواهد شد و سردمداران جنایتکار دنیا بدانند که مردم غیرتمند ایران پای سرداران خود می ایستند.

امام جمعه خمین با اشاره به سالروز ارتحال آیت الله مصباح یزدی گفت: این عالم وارسته عمار انقلاب اسلامی است.

در پایان نمازجمعه این هفته خمین نمازگزاران از مصلی تا میدان انقلاب این شهرستان را همزمان با گرامیداشت حماسه ۹ دی راهپیمایی کردند و شعارهای«مرگ بر آمریکا »،«ماملت بصیریم ذلت نمی پذیریم»،«مرگ بر اسرائیل» ،«الگوی ما نهضت کربلا است»،«نفوذ اهل فتنه یک خطر بزرگ است»،«خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»و « اینهمه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» سردادند.

خمین در جنوب استان مرکزی است و این شهرستان دارای ۱۰۵ هزار نفر جمعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha