۹ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۰۳
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84984051
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

خروش ولایتمداری مردم خراسان‌شمالی در یوم‌الله ۹ دی

بجنورد- ایرنا- مردم خراسان شمالی امروز با حضور در مراسم ویژه بزرگداشت حماسه ۹ دی بار دیگر پایبندی خود به آرمان های انقلاب را فریاد زده و اعلام کردند که توطئه ها و گردوخاک دشمن تاثیری در اراده ملت ندارد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردان حیدری و زنان زهرایی بجنورد امروز با حضور در مراسم ویژه بزرگداشت روز ۹ دی اعلام کردند که پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و تا آخر بر سر پیمان هستند و صفوفشان در مقابل استکبار منسجم و محکم تر خواهد بود.

امروز حضور مردم بار دیگر نشان داد که دشمن در محاسبات خود علیه ایران اسلامی دچار اشتباه شده است‌ زیرا مردم ولایتمدار اجازه نخواهد داد تا دشمن در ضربه زدن به اسلام بیش از این پیش برود و مردم با تکیه به آرمان های انقلاب در تمامی صحنه های سرنوشت ساز حضور دارند.

شعارهای "الله اکبر" زن و مرد که در فضای مصلای امام خمینی(ره) بجنورد طنین انداز شده، نمادی از غیرت، عزت و استقلال ایران به نمایش گذاشته شد.

فریادهایی که هم نوا با مشت های گره کرده، رساتر از هر زمان دشمن ستیزی مردم با بصیرت مردم دیار فرهنگ ها و قومیت ها را به تصویر کشید.

امروز ترک و ترکمن، کرد و فارس و تات در استان گنجینه فرهنگ ها به دنیا نشان دادند که در هر لباسی که باشند؛ ایرانی و از تبار سلمان هستند و راه را بر زیاده‌خواهی‌های دشمنان می‌بندند.

مردم بجنورد با اتکا به آرمان خون شهدا غیرت دینی، پایبندی به آرمان‌ها و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشته شد.

مردم بجنورد اعلام کردند که در این بحبوحه ناآرامی ها و اغتشاشات، بیدی نیستند که با گرد و غبار دشمن بلرزند زیرا این مردم ریشه در اسلام و قرآن دارند و در مکتب عاشورا درس آموخته اند.

مراسم محوری یوم الله ۹دی در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی امروز جمعه ساعت ۹:۳۰ صبح در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.

در تقویم ایران اسلامی ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha