۹ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85337765
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان‌شمالی: حماسه ۹دی بیانگر حمایت قاطع مردم از رأی خودشان بود

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: حماسه ۹ دی یک تو دهنی بزرگ به منافقان بود مردم در این حماسه از رای خود قاطعانه دفاع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز شنبه در مراسم محوری گرامیداشت یوم الله ۹دی در بجنورد اظهار کرد: حماسه ۹ دی ۸۸ نمایش بصیرت و ولایت مداری مردم ایران است که در دفاع از آرمان و ارزش های انقلاب شکل گرفت.

وی افزود: مردم در این روز تاریخی با گردهمایی حماسی و میلیونی خود نشان دادند که پای ارزش ها و آرمان های انقلاب خود همچنان با قوت و صلابت ایستاده اند.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه مردم همیشه به انقلاب و نظام وفادار بوده اند گفت: این وفاداری در حالی است که برخی از سیاسیون به نوعی مردود شدند.

وی تصریح کرد: مردم ولایت مدار همیشه پای آرمان ها و ارزش ها ایستاده اند و در هر جایی که به آنان نیاز بوده است لبیگ گفته اند.

حسین نژاد در بخش دیگری از سخنانش بر امید آفرینی در جامعه تاکید کرد و گفت: اقدامات و پیشرفت های زیادی در کشور داشته ایم که با اطلاع رسانی آنان می توان در جامعه امید آفرینی ایجاد کرد.

تکمیل طرح های آبرسانی در استان

وی اظهار کرد: تامین آب در بخش های مختلف کشاورزی و شرب از موضوعاتی بود که در سفر استانی دولت، طرح های هدفمندی برای آن مصوب شد.

استاندار خراسان شمالی افزود: استحصال آب های زیرزمینی یکی از این طرح ها است که اجرای آن بخش زیادی از مشکلات آبی استان را حل خواهد کرد.

وی ادامه داد: با اجرای کامل آن ۴۰ میلیون متر مکعب آب از چاه های عمیق منطقه سرانی شهرستان شیروان برداشت و به مناطق خشک خراسان شمالی تزریق می شود که آب با کیفیت استخراج و با تامین و انتقال آب پایدار بخش زیادی از نیاز شهروندان به آب آشامیدنی برطرف می شود.

حسین نژاد تصریح کرد: با توجه به اینکه استان خراسان شمالی قطب کشاورزی و دامپروری است آب پشت سد ها به این بخش اختصاص داده می شود که نقش موثری در تولید خواهد داشت.

مراسم محوری گرامیداشت یوم الله ۹دی با سخنرانی سیدمحمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و با حضور مسوولان استانی، بسیجیان و اقشار مختلف جامعه در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha